SocialPedia 41 – Idei principale

Pe 13 septembrie 2022 am organizat ediția 41 a SocialPedia, offline, la Restaurant Monarh. Cei 3 super speakeri au oferit o mulțime de informații și sfaturi utile pentru participanți.

Așa cum am promis, am revenit cu ideile principale de la evenimentul SocialPedia 41 powered by Answear România și sponsored by George by BCR. Nu înainte de a vă anunța că în octombrie ne vom revedea la SocialPedia 42. Noi abia așteptăm!

Stela Bizdu, antreprenor în domeniul agricol

  • Sunt mamă, soție, fiică, soră, speaker, antreprenoare și una dintre persoanele cu dizabilități din România,
  • Născută în București; Studii superioare: economia turismului și afaceri comerciale. Primul job: merchandiser.
  • Crescută în spirit antreprenorial, îndrumată de tata.
  • Am avut o carieră în domeniul bancar.
  • Aventura antreprenorială în agricultură a reprezentat un nou început, o adevărată provocare.
  • Multe de învățat, dar și multă ambiție. Înveți, studiezi, te documentezi, discuți cu alți oameni din domeniu pentru a te integra.
  • Semăn leguminoase (dovleci, dovlecei), cereale (grâu, orz, porumb) și floarea-soarelui => sistem de rotație al culturilor.
  • Sfatul meu în antreprenoriat: curaj, perseverență, încredere în forțele proprii, ambiție, planificare pe termen lung.
  • La început am decis să îmi documentez viața din noua ipostază, să arăt parcursul recuperării mele în urma întrebărilor legate de starea mea de sănătate. Treptat am evoluat. Pagina mea social media este @stepsbystela.
  • Menirea mea: să motivez oamenii.
  • Am făcut demersuri pentru înființarea unui ONG care să susțină dreptul la o viață normală, dreptul de reintegrare în societate, dreptul de a trăi frumos și de a ne iubi așa cum suntem.
  • Pe parcurs, anumite branduri au remarcat activitatea mea în online. Am o colaborare de suflet cu Answear.
  • Campanii Answear în ultimii 2 ani cu care m-am identificat și care mi se potrivesc foarte bine: Girl Power, SHERO.

 

Anita Sima, Head of Micro Lending Products BCR

  • Inovația: soluția pentru ecosistemul antreprenorial în era digitala.
  • Doar 1 din 1.000 de companii ajunge la venituri de peste 1 milion de euro dupa 10 ani.
  • Integrare cu succes a tehnologiilor digitale: 17% dintre IMM-uri versus 54% dintre întreprinderile mari.
  • Inovația începe cu revoluția personala a antreprenorilor care se împrietenesc cu incertitudinea.
  • George by BCR, de la online banking la Open platform: Multiprofil, Onboarding 100% online, Overdraft 100% online, 15 minute.
  • 8,22 milioane utilizatori George în Europa.
  • Trebuie să ne reinventăm în fiecare zi, chiar și în sistemul bancar, pentru a ne înțelege mai bine.
  • Atunci când vorbim despre creditare pentru companii, ne interesează stabilitatea afacerii. Dar foarte important este planul de afaceri, acel cashflow provizional. Ne interesează când proiectul devine generator de bani.
  • Este foarte important să vedem cât ne costă investiția, în cât timp se poate plăti creditul. Soluția este flexibilă și din punct de vedere al plăților.
  • Atunci când vorbim de inovare și digitalizare, nu credem că există un risc pentru bancă atunci când companiile primesc creditare online în 15 minute. Avem toate informațiile necesare pentru a lua o decizie corectă. Avem acces la toate bazele de date. Ne facem evaluarea noastră în spate.
  • Accesarea creditului se poate face doar de către acționarul majoritar al companiei. În orice pas al introducerii datelor poate să renunțe la solicitare.
  • Dacă ne referim la programe guvernamentale, ne referim la tot ce înseamnă antreprenoriat și freelancing. Ele sunt accesibile tuturor categorii de companii.
  • Din perspectiva PFA, există finanțare digitală, dar pe conceptul de persoană fizică. Conceptul de business este deja pe planul de acțiune.
  • BNR-ul ne reglementează din toate perspectivele.
  • Atunci când vine vorba despre companii care au profit negativ, sunt elemente ne împiedică să dăm o finanțare la nivelul la care ne-am fi dorit. Dar avem o soluție alternativă: pentru toate companiile aflate la început de drum avem o echipă de social finance. Când identificăm clienți care nu sunt la nivelul la care am vrea sa fie, mergem la colegii din grup care acordă finanțare acestui segment de client.

 

Mădălina Preda, Professional Organizer

  • Abilitățile executive: acea parte a minții care ne ajută să facem ceea ce ne propunem.
  • Primii trei piloni ai funcției executive: planificare, organizare, time management.
  • Gestionarea emoțiilor este foarte importantă, de asemenea. De asemenea, monitorizarea și controlul comportamentului.
  • Veți face performanță dacă veți reuși să lucrați pe acești cinci piloni ai funcției executive.
  • Planificare:

1. Gândește, analizează, planifică în scris.
2. Vizual. În contact.
3. Obiective.

  • Organizare:

1. Definește, separă zonele.
2. Modelează spațiul incubator.
3. Mai simplu.

  • Time management:

1. Rămâi în contact cu timpul tău.
2. Alocă timp constant.
3. Evaluează permanent.

  • Suntem orientați spre negativ, așa suntem construiți că să supraviețuim. Dar vă provoc să gândiți pozitiv. Ce poți să faci mai bine mâine?
  • Atât timp cât acționezi bine sub presiune, rămâi acolo. Este un predictor al performanței.

Mulțumim partenerilor acestui eveniment: sponsorilor Answear România și George by BCR și partenerilor Siviero Maria, Restaurant Monarh, Bogdan Zop, BOA Production și DJ Liviu.

Lasa un comentariu