SocialPedia 39 – Idei principale

Pe 12 iulie 2022 am organizat ediția 39 a SocialPedia, offline, la Restaurant Monarh. Cei 3 super speakeri au oferit o mulțime de informații și sfaturi utile pentru participanți.

Așa cum am promis, am revenit cu ideile principale de la evenimentul SocialPedia 39 powered by Urgo, Forcapil și Bio-Oil România și sponsored by BCR. Nu înainte de a vă anunța că pe 9 august ne vom revedea la SocialPedia 40. Noi abia așteptăm!

Andreea Blejan – Head of Social Media HUB

Fac social media de peste 10 ani și înțeleg care sunt provocările oamenilor de digital, pentru că am trecut prin agenție, freelancing și corporație.

Comunitățile sunt la fel, dar canalele s-au schimbat extrem de mult în ultimii ani.

Informația este prea multă și de multe ori ne pierdem și nu știm unde trebuie să fie brandul nostru sau nu și care să fie strategia abordată.

Întrebarea noastră – cum faci Tiktok în condițiile în care este foarte diferit de Instagram și Facebook. Iar noi ne-am apucat deja pentru George, primul banking inteligent, și am ales să fim mai autentici, mai puțin branded și mai aproape de oameni într-un mod cât mai relateble.

Sfaturi de la noi

  • stay open-minded globally, not locally (învățați și inspirați-vă de la brandurile internaționale)
  • faceți research zilnic, veți avea din ce în ce mai multe idei originale
  • go-live, test, validate, transform it in an on-going action (start cu o mică activare, vezi dacă merge și apoi pornește la drum serios)
  • create your own hub, network of resources
  • request for help, collaborate – be mindful of your internal and external partners

Valentina Lupu – Community Manager BCR

Toți suntem parte din cel puțin o comunitate. Offline și online. De la grupul de prieteni, la grupul blocului/cartierului la comunități online ale unui brand pe care îl admirați/urmăriți.

Care sunt beneficiile unei comunități în mediul online (450.000 de persoane fac parte din comunitatea BCR)?

  • diferențierea de competiție
  • primești feedback constant care te ajută să evoluezi și să îți perfecționezi produsele/serviciile
  • dezvoltarea brandului în online care astfel devine mai puternic
  • comunicarea mai rapidă cu comunitatea atunci când ai o problemă sau doar noutăți
  • îți poți extinde baza de clienți prin Word of Mouth

Interacționează cu comunitatea. Orice om are nevoie să fie auzit, văzut, înțeles și conectat.

Fii prezent oricând pentru comunitatea ta atunci când are nevoie…

Deea Codrea, creator de conținut

  • Sunt un om într-o continuă căutare și încerc să transmit asta prin canalele pe care activez. M-am apucat de blog acum 10 ani.
  • Eu, personal, nu simt nevoia să fiu pe TikTok. Este cumva o cerere. Brandurile cer TikTok. Campaniile cer TikTok. De cele mai multe ori prefer să le adaptez.
  • Chiar nu trebuie să fim peste tot. Susțin și încurajez asta.
  • Rezultatele muncii unui content creator se văd în timp. Mi-a luat un an – doi să am colaborări barter.
  • Dacă sunteți la început de drum, vă încurajez să dați mailuri către branduri în care să vă prezentați. Și chiar să veniți cu o idee. Este bine să creezi o relație cu brandurile și oamenii din agenție.
  • Contează să îți spui părerea sinceră despre produsul pe care îl primești. Cred că e important să promovezi produse în care crezi.
  • Vorbesc despre ce îmi face mie plăcere și despre viața mea așa cum e. Am hotărât că voi introduce într-un mod natural treaba asta cu parentingul în viața mea, dar fără să dau sfaturi.
  • Am avut plăcuta surpriză să vină către mine branduri pe care eu deja le foloseam pentru mine și pentru copilul meu.

Mulțumim partenerilor acestui eveniment: Urgo, Forcapil, Bio-Oil România și BCR.

 

Lasa un comentariu