SocialPedia 37 – Idei principale
Pe 10 mai 2022 am organizat ediția 37 a SocialPedia, online. Cei 3 super speakeri au oferit o mulțime de informații și sfaturi utile pentru participanți.
Așa cum am promis, am revenit cu ideile principale de la evenimentul SocialPedia 37 powered by Eisberg România. Nu înainte de a vă anunța că în iunie ne vom revedea la SocialPedia 38. Noi abia așteptăm!
Nicoleta Scarlat, manager vânzări și marketing Eisberg România
- Când a intrat Eisberg în România, era o piață mică spre deloc.
- Săptămâna trecută am vândut 140 de tone de salată, lucrurile au evoluat.
- Din nefericire, salata este privită ca o pedeapsă.
- Simt că lucrurile s-au mai așezat pe un trend, însă la evenimente nici veganii nu se înghesuie spre salate.
- Toate postările noastre sunt un pic educaționale, chit că vorbim despre horocopul săptămânal.
- Lucrăm cu o agenție care ne face zona de social media. Rezonăm bine cu ei.
- Cristian Mărgărit ne-a promovat gratuit cu cinci ani înainte să-l plătim noi. La fel a fost și cu Ana Morodan.
- Este important să ai discuții one-to-one cu influencerii. Discuții sincere.
- Las întotdeauna oamenii să își urmeze tonul vocii, să îi reprezinte postările. I-am acceptat cu toate cele ale lor.
- Nu e bine să ai așteptări prea înalte. Am observat că rezultate mari vin de la oameni la care nu te aștepți.
- Omul cu care tu lucrezi spune lucruri despre brandul pe care îl reprezinți.
- În momentul în care pornești un business și te asiguri că este sustenabil, trebuie să ai grijă de el non-stop, este ca un copil. La final, într-o maturitate, business-ul își va dovedi rezistența.
- Noi ne-am intensificat comunicarea în pandemie. Niciodată nu am comunicat atât de mult ca în perioada asta.
- Comunicarea din gură în gură a funcționat mereu pe piața din România.
- Planurile noastre au direcții precise: există salată cu gust, educația și starea de bine.
Cristian Mărgărit, nutriționist
- Regula mea e simplă ca influencer: dacă am produsul în casă, am spus „da” colaborării.
- Munca mea s-a îndreptat mai mult către nutriție și presupune să stai pe scaun și să studiezi tot de pe scaun.
- Modul de viață sănătos se implementează lent, pas cu pas. Este menținut pentru perioade lungi de timp.
- Modul de viață sănătos: mișcarea, nutriția, odihna.
- Lipsa somnului duce la cele mai grave boli.
- Este important să evităm conștient substanțe, alimente, obiceiuri toxice.
- Care sunt obiectivele noastre? Greutate, energie, performanță, sănătate pe termen lung.
- Nu trebuie să ne comparăm cu ceilalți niciodată. Fiecare este pe drumul propriu.
- Cum afli dacă ești odihnit: te poți trezi fără ceas la ora potrivită și să funcționezi măcar până la prânz fără cafea?
- Mare atenție la excesul de cafea. Maximum două cafele pe zi sunt ok.
- Trebuie să suprapunem aceste trei zone: ce vrem, ce putem, ce trebuie? Prin educarea nutrițională apropiem cele trei zone. Ajungi la un moment dat să îți placă alimentele sănătoase.
- Hidratarea este foarte importantă. Senzația de sete se poate confunda cu cea de foame.
- Cum știm dacă suntem hidratați: urmărim urina de dimineață – trebuie să fie deschisă la culoare.
- Excesul de calorii sau excesul de anumiți nutrienți poate scurta viață.
- Super-alimente: fructele de pădure, peștele oceanic, frunzele verzi.
- Includ în programele mele și alimente cu efect nootropic, care ajută funcționarea creierului.
- Alimente care ne fac rău: zahăr, făinoase, grăsimi procesate. Sunt calorii goale, îmbătrânesc corpul. Putem consuma cantități mici din ele.
- Lista de cumpărături: carne și organe, pește și fructe de mare, iaurt și lactate fermentate, ouă de la țară sau eco, legume diverse, ciuperci, nuci, alune, semințe, pseudocereale și cereale fără gluten, fructe, apă, suplimente nutritive, vlăstari, alge, condimente, plante medicinale, ceaiuri.
- Omul este făcut să se miște.
Alex Grecu, creator de conținut
- În momentul în care îți dorești ceva, trebuie să arunci în univers dorința, dar și să faci ceva.
- Chiar poți să bați tu la ușă ca să faci să se întâmple.
- Pentru mine, social media a reprezentat de la început acea unealtă care mă ajută să fiu prezent.
- „#poftadesport” este un îndemn pe care îl arunc mereu în social media.
- De fiecare dată încerc să îmbin utilul cu plăcutul în social media. Instagram îmi place cel mai mult. Mă simt natural acolo, simt că pot să îmi împărtășesc viața.
- Am mers și eu către branduri, nu am așteptat să vină mereu către mine.
- În cazul în care simt că pot să vin cu ceva interesant, mă voi mai duce către branduri și să propun ceva clar.
- Mi se pare important să subliniem plusurile pe care le avem. Eu știam că nu am comunitatea mare, dar că mă pot folosi de Reels și TikTok, de exemplu.
- Îmi place să am o structură foarte clară atunci când sunt implicat în proiecte.
- Prefer campaniile cu brief. Mi se pare mult mai eficient. Să construiești versiunea ta și apoi să o pitchuiesti.
- Dacă nu primesc brief, întreb dacă e ok contentul realizat.
- Este important să ne păstrăm autenticitatea și echilibrul.
Mulțumim partenerului acestui eveniment, Eisberg România.