Discutăm împreună despre ce înseamnă să comunici un produs pe o piață care nu este dispusă să îl accepte cu brațele deschise și cât de importante sunt campaniile cu micro influenceri în toată această ecuație. Apoi aflăm cum funcționează întreg procesul de comunicare online și cum trebuie să se adapteze brandurile care au produse de nișă.
La final, te invităm la o discuție despre nutriție. Pentru că am dezbătut în atât de multe ediții despre sănătatea mentală, acum a venit rândul corpului. Descoperim cum să ne hrănim sănătos și cum să alegem produsele care ne fac cel mai bine, dar și ce este recomandăm să mâncăm în momente stresante, precum examene, deadline-uri sau pitch-uri.
Vom aborda toate aceste subiecte alături de speakerii noștri:
- Cum comunici online atunci când ai un produs de nișă?
- Cât de importante sunt campaniile de influencer marketing pentru brandurile de nișă?
- Cât de eficienți sunt micro-influencerii?
- Ce înseamnă să fii micro-influencer și cum ajungi să fii implicat în campanii?
- Ce să mănânci ca să te menții sănătos și în formă?
- Trucuri de alimentație pentru perioadele stresante de la job sau din business.