SocialPedia 35 – Idei principale
Pe 22 martie 2022 am organizat ediția 35 a SocialPedia, online. Cei 3 super speakeri au oferit o mulțime de informații și sfaturi utile pentru participanți.
Așa cum am promis, am revenit cu ideile principale de la evenimentul SocialPedia 35 powered by SAMSUNG România. Nu înainte de a vă anunța că pe 5 aprilie 2022 ne vom revedea la SocialPedia 36. Noi abia așteptăm!
Ioana Mârzac-Sigarteu – Corporate Communication Manager Samsung Electronics România
- dacă în 2016 gradul de consum video era de 61%, în 2022 am ajuns la 86%
- 82% din traficul de internet este realizat pe video în acest an
- video este o parte importantă din strategia de marketing a 92% dintre specialiștii din domeniu
- postările de tip video generează cel mai mult engagement dintre toate formele de conținut pe care le producem
- cu telefoanele de ultimă generație ai camere cu capacități ridicate pentru producerea de video
- Samsung are și foarte multe produse de consum video
- dintr-un singur clip poți genera foarte mult conținut sub formă de ads, paid media, genuine content pe TikTok, Facebook, Instagram etc
- exclusivitate – pe 1 aprilie Samsung România își lansează propriul cont de TikTok
- pandemia ne-a oferit ocazia să organizam evenimente online, de toate tipurile (ultimul a fost dedicat Galaxy S22 #MakeNighsEpic)
- am testat multe watch parties și sesiuni video de live commerce (cu promoții exclusive pentru acel live)
- contentul realizat de influenceri din #teamgalaxy este foarte axat pe video în 2022
- puteți vedea pe canalul de Youtube Samsung România multe exemple de content video
- video te poate ajuta la o mulțime de tipuri de obiective de marketing (consideration, awareness, conversie etc)
- testele te vor ajuta să descoperi cele mai potrivite formate și platforme pentru obiectivele tale
Millo Simulov – Regizor
- îmi place foarte mult să arăt cât de ușor este să faci conținut cu telefonul
- viitorul video este dictat de producătorii de device-uri
- de mult nu mai avem în mână niște telefoane care și filmează, ci niște camere cu care poți să vorbești la telefon
- video face mult mai mult decât 1000 de cuvinte
- acum poți să ai în buzunar un aparat cu care să filmezi, editezi, colorizezi și să postezi într-un timp foarte scurt
- cea mai bună cameră este aceea pe care o ai mereu la tine
- cel mai important este să ai device-ul potrivit pentru ceea ce ți-ai propus să faci
Eli Neicuț – Influencer de Fapte Bune
- află De Ce vrei să vorbești mai bine pe video
- prima dată trebuie să pornești cu Ideea și care este mesajul pe care vrei să îl transmiți
- cel mai bun sfat? Să începi cu finalul!
- obiectiv – să găsești intersecția dintre ceea ce vrei să spui și care sunt interesele publicului tău
- Muncește înainte să pornești camera
- nimeni nu s-a născut cu camera în față și toți am început cu clipuri nereușite (fără script, recuzită, research etc)
- script-ul să conțină ce se aude, ce se vede, extra (recuzită, spațiu, melodii etc)
- recomandare speechtexter.com
- încearcă să îți faci o structură clară și ușor de urmărit (3 lucruri de zis, 3 idei de reținut etc)
- Pornește camera, dă play și publish, amintește-ți că dacă nu începi nu o să știi cum o să meargă (atenție la sonor și lumină)
- foarte importantă este AutoCunoașterea, ce plusuri și ce minusuri ai și să ai grijă la ele
- grijă la dicție și citește toate cuvintele până la capăt
- Adaugă valoare în post-producție – text, tranziție, subtitrare, muzică etc
- trebuie să ai Curaj să dai publish sau send pentru că doar așa vei învăța și vei evolua
- e foarte important să îți cunoști audiența și pe ce platformă este obișnuită să consume video (pe Youtube, Instagram, TikTok, Facebook etc)
- după ce ai dat send, To Do list-ul este foarte important – cum să fii constant, cum să promovezi ce ai postat, cum să colectezi feedback-ul, cum să testezi pe viitor etc
Mulțumim sponsorului acestui eveniment, Samsung România.