SocialPedia 35 – Idei principale

Pe 22 martie 2022 am organizat ediția 35 a SocialPedia, online. Cei 3 super speakeri au oferit o mulțime de informații și sfaturi utile pentru participanți.

Așa cum am promis, am revenit cu ideile principale de la evenimentul SocialPedia 35 powered by SAMSUNG România. Nu înainte de a vă anunța că pe 5 aprilie 2022 ne vom revedea la SocialPedia 36. Noi abia așteptăm!

Ioana Mârzac-Sigarteu – Corporate Communication Manager Samsung Electronics România

  • dacă în 2016 gradul de consum video era de 61%, în 2022 am ajuns la 86%
  • 82% din traficul de internet este realizat pe video în acest an
  • video este o parte importantă din strategia de marketing a 92% dintre specialiștii din domeniu
  • postările de tip video generează cel mai mult engagement dintre toate formele de conținut pe care le producem
  • cu telefoanele de ultimă generație ai camere cu capacități ridicate pentru producerea de video
  • Samsung are și foarte multe produse de consum video
  • dintr-un singur clip poți genera foarte mult conținut sub formă de ads, paid media, genuine content pe TikTok, Facebook, Instagram etc
  • exclusivitate – pe 1 aprilie Samsung România își lansează propriul cont de TikTok
  • pandemia ne-a oferit ocazia să organizam evenimente online, de toate tipurile (ultimul a fost dedicat Galaxy S22 #MakeNighsEpic)
  • am testat multe watch parties și sesiuni video de live commerce (cu promoții exclusive pentru acel live)
  • contentul realizat de influenceri din #teamgalaxy este foarte axat pe video în 2022
  • puteți vedea pe canalul de Youtube Samsung România multe exemple de content video
  • video te poate ajuta la o mulțime de tipuri de obiective de marketing (consideration, awareness, conversie etc)
  • testele te vor ajuta să descoperi cele mai potrivite formate și platforme pentru obiectivele tale

Millo Simulov – Regizor

  • îmi place foarte mult să arăt cât de ușor este să faci conținut cu telefonul
  • viitorul video este dictat de producătorii de device-uri
  • de mult nu mai avem în mână niște telefoane care și filmează, ci niște camere cu care poți să vorbești la telefon
  • video face mult mai mult decât 1000 de cuvinte
  • acum poți să ai în buzunar un aparat cu care să filmezi, editezi, colorizezi și să postezi într-un timp foarte scurt
  • cea mai bună cameră este aceea pe care o ai mereu la tine
  • cel mai important este să ai device-ul potrivit pentru ceea ce ți-ai propus să faci

Eli Neicuț – Influencer de Fapte Bune

  • află De Ce vrei să vorbești mai bine pe video
  • prima dată trebuie să pornești cu Ideea și care este mesajul pe care vrei să îl transmiți
  • cel mai bun sfat? Să începi cu finalul!
  • obiectiv – să găsești intersecția dintre ceea ce vrei să spui și care sunt interesele publicului tău
  • Muncește înainte să pornești camera
  • nimeni nu s-a născut cu camera în față și toți am început cu clipuri nereușite (fără script, recuzită, research etc)
  • script-ul să conțină ce se aude, ce se vede, extra (recuzită, spațiu, melodii etc)
  • recomandare speechtexter.com
  • încearcă să îți faci o structură clară și ușor de urmărit (3 lucruri de zis, 3 idei de reținut etc)
  • Pornește camera, dă play și publish, amintește-ți că dacă nu începi nu o să știi cum o să meargă (atenție la sonor și lumină)
  • foarte importantă este AutoCunoașterea, ce plusuri și ce minusuri ai și să ai grijă la ele
  • grijă la dicție și citește toate cuvintele până la capăt
  • Adaugă valoare în post-producție – text, tranziție, subtitrare, muzică etc
  • trebuie să ai Curaj să dai publish sau send pentru că doar așa vei învăța și vei evolua
  • e foarte important să îți cunoști audiența și pe ce platformă este obișnuită să consume video (pe Youtube, Instagram, TikTok, Facebook etc)
  • după ce ai dat send, To Do list-ul este foarte important – cum să fii constant, cum să promovezi ce ai postat, cum să colectezi feedback-ul, cum să testezi pe viitor etc

Mulțumim sponsorului acestui eveniment, Samsung România.

Lasa un comentariu