La această ediție SocialPedia discutăm despre modul în care conținutul video va influența campanile de marketing din acest an și se va integra în strategiile de content ale brandurilor și influencerilor. Conținutul video este cel de-al patrulea cel mai popular motiv pentru care oamenii folosesc internetul, spune raportul Digital 2022, publicat de Hootsuite.
Ioana Mârzac-Sigarteu, Corporate Communication Manager, Samsung Electronics România, și Millo Simulov, regizor, vorbesc împreună despre o serie de campanii video ale brandului Samsung. Ne-au pregătit o prezentare de tip case study, din două perspective diferite, cea a omului de marketing și cea a regizorului și content creator-ului.
Iar Eli Neicuț, creator de conținut, aduce o perspectivă fresh despre conținutul video, atât în social media, cât și în business și în viața de zi cu zi.
Vom aborda toate aceste subiecte alături de speakerii noștri:
- Cum integrezi conținutul video în strategia de comunicare a brandului tău?
- Cum decizi ce subiecte să abordezi atunci când faci conținut video?
- Care sunt tendințele pentru conținutul video în 2022 și în viitor?
- Cum faci content video eficient pentru social media, dar și pentru business?
- Cum să vorbești mai bine în viața de zi cu zi, la ședințele video de pe Zoom sau pentru un boost de încredere.