SocialPedia Talks 6 – despre PPC Marketing

Pe 15 martie 2021 am discutat la SocialPedia Talks 6, pe ClubHouse, despre PPC Marketing, de la love la hate.. Alături de noi au fost Corina Maria Scheianu, Digital Campaigns Manager Digital Star și Anca Toma – Head of Digital Strategy MTH Digital.

Mai jos am notat câteva dintre ideile pe care le-am reținut și sperăm să vă ajute sau să vă motiveze să vă documentați mai mult despre PPC Marketing.

  • cei mai mulți specialiști în domeniu au început dintr-o nevoie de a suplini o poziție sau un întreg departament
  • toți am fost la început și am făcut greșeli, important e să înveți din ele
  • PPC Marketing trebuie să facă parte dintr-o strategie de marketing în care începi cu obiective, public țintă, analiza concurenței etc
  • orice campanie de PPC începe cu un reseach al istoricului tău (ce a mers și ce nu), dacă este cazul
  • totul trebuie să pornească de la „ce fac, de ce fac?”
  • fiecare brand trebuie să își seteze obiective potrivite cu customer journey
  • prea multă lume vrea să vadă rezultate imediat
  • nu uitați niciodată să verificați calitatea lead-urilor obținute
  • publicul țintă nu trebuie să fie niciodată de genul – femei, România, 25-60 ani
  • PPC Marketing trebuie să ajute brandurile să construiască încredere și comunități
  • dacă abia ai intrat pe piață, nu arde etape și nu aștepta conversii peste noapte
  • copy-ul și vizualul sunt primele care ajung la utilizator și e rolul lor să îl convingă să îți acorde atenție
  • cel mai important este ca omul de la tehnic și cel de la creativ (dacă nu sunt unul și același) să lucreze împreună
  • când folosești machine learning-ul de la Facebook, e foarte important să ai cât mai multe informații pentru că doar așa funcționează optimizarea campaniilor pe evenimente de conversie
  • dacă folosiți Chrome, instalați extensia Pixel Helper pentru a afla dacă are pixel instalat corect
  • A-B testing este obligatoriu în orice strategie de PPC Marketing
  • bugetul minim pentru Facebook Ads este de 4 lei pe zi, deci se poate începe și cu un buget mic
  • mai important decât bugetul de început este bugetul pe care vrei să îl aloci după ce începi să ai rezultate

Concluzia zilei vine de la Corina-Maria Scheianu – nu vă bazați doar pe ajutorul bărbosului, eliberați bugetele!

SocialPedia Talks este o serie de discuții săptămânale pe Clubhouse. Ne auzim în fiecare luni, de la ora 20. Follow SocialPedia Talks, Sabina Cornovac și Iulia Stănescu pentru a primi notificare atunci când pornim o cameră! Și nu uitați să dați JOIN clubului SOCIALPEDIA TALKS

 

Lasa un comentariu