SocialPedia 21 – ideile principale

Pe 15 decembrie 2020 am organizat a treia ediție online a SocialPedia. Alături de 83 de participanți și 4 super speakeri, am petrecut 5 ore minunate, care ne-au depășit așteptările. Dovada faptului că am strâns o comunitate unită lângă noi și că până la urmă conținutul e mult mai important decât mediul de transmitere.

Acestea fiind spuse, așa cum am promis, am revenit cu ideile principale de la evenimentul SocialPedia 21. Nu înainte de a vă îndemna să notați în calendar data de 19 ianuarie 2021 când ne vom revedea la SocialPedia 22. Noi abia așteptăm!

? Maurice Munteanu, fashion editor Elle România

Prezentarea lui Maurice a fost realizată în parteneriat cu Answear România, cu care colaborează cu succes de peste 5 ani de zile.

La o colaborare apreciază cel mai mult comunicarea fluidă, susținerea procesului creativ și flexibilitatea brandului.

Brandurile trebuie să crediteze ADN-ul influencerilor cu care colaborează.

Perfect nu este nimic de fapt. Avem nevoie de garderobă și viață echilibrată.

Am refuzat branduri pentru că nu mă regăseam în produsul lor și în tipul lor de comunicare.

Instagram este o carte de vizită în 2020.

Seriozitatea este cel mai important atu pentru un influencer.

Folosiți cu cumpătare filtrele și prelucrările.

Firescul este mult mai important astăzi decât ați putea să credeți.

Respectați oamenii și respectați termenele.

Creativitatea este o chestiune relativă, așa că faceți tot posibilul să fiți autentici.

?  Teodora Istrati, creator de conținut Teo’s Kitchen

Food blogger din 2007 unde a început pentru că învăța să gătească (în doar 3 luni avea deja 6000 de vizitatori unici pe zi).

Instagram naște monștri, oameni care promovează zilnic lucruri în care nu cred.

E bine să alegi de la început ce vrei să fii: influencer sau creator de conținut?

Ingrediente de bază pentru rețeta succesului – personalitate, calitate, constanță, comunitate, research.

Personalitatea mea s-a văzut și în alegerile pe care le-am făcut și în campaniile la care am ales să particip.

Este strigător la cer ca în anul 2020 un creator de conținut să facă greșeli gramaticale.

Este foarte important să interacționezi activ cu comunitatea ta la nivel emoțional.

Înainte să visezi la colaborarea cu un brand, trebuie să te asiguri că ai ce să îi oferi.

? Madi Rădulescu, managing partener MMM Consulting

Este nevoie să schimbăm felul în care ne raportăm la situații și să avem curajul să facem curajul.

Fiecare dintre noi experimentează fenomenul de burnout.

Oamenii se adapează mult mai ușor decât își imaginează.

Smart leadership înseamnă să ne creștem capacitatea de auto-reglare.

Reziliența este cuvântul vedetă al anului 2020.

Anul acesta a fost prima dată când solidaritatea umană a fost o discuție importantă în orice companie.

? Gabriela Lungu, founder WINGS Creative Leadership Lab

Mare grijă la overshadowing care se întâmplă la influențatorii celebrități și care eclipsează brandul și produsul.

O problemă frecventă este folosirea aceluiași pentru foarte multe branduri, doar pentru că are niște numere mari.

Nu uitați niciodată că și influencerii sunt oameni.

Strategia de influencer marketing trebuie să vină la pachet cu o strategie de criză de imagine.

Modul în care consumatorul se raportează la un influențator s-a schimbat fundamental.

Mulțumim mult sponsorului Answear România, partenerilor Kiss FM, Măscuța Veselă, Liliac, Lapte Maresi și M.O.R.E. Networking și partenerilor media Doza de Comunicare, IQads, IQool, ASC, SocialWeb și Flawless

Lasa un comentariu