SocialPedia 20 – ideile principale
Pe 24 noiembrie 2020 am organizat a doua ediție online a SocialPedia. Alături de 81 de participanți și 4 super speakeri, am petrecut 5 ore minunate, care ne-au depășit așteptările. Dovada faptului că am strâns o comunitate unită lângă noi și că până la urmă conținutul e mult mai important decât mediul de transmitere.
Acestea fiind spuse, așa cum am promis, am revenit cu ideile principale de la evenimentul SocialPedia 20. Nu înainte de a vă îndemna să notați în calendar data de 15 decembrie 2020 când vom discuta despre influencer marketing la SocialPedia 21. Noi deja sărbătorim 🙂
Laura Mușuroaea, content creator
Laura este vlogger de 10 ani și producător video. Face conținut despre beauty, lifestyle, parenting, feminitate, mașini și minimalism.
Un creator de conținut trebuie să încerce să aducă mereu ceva nou, educativ în online, fie legat de day to day stuff, fie pe baza unor evenimente actuale
Brandurile au nevoie de parteneri adevărați în creatorii de conținut, nu doar de spațiu publicitar
#TeamGalaxy este o echipă de creatori de conținut care folosesc produsele Samsung și cu care au activări periodic
Vă recomand să fiți proactivi, să mergeți voi către branduri (așa s-a dezvoltat proiectul Explore with Note 20)
Rămâneți autentici și sinceri cu publicul vostru
Nadia Gorduza, medic psihoterapeut
Avem 4 emoții primare fără de care nu putem să trăim – furie, frică, plăcere și durere. Problema apare în momentul în care acestea sunt exagerate.
Fobia este o frică față de o situație sau un obiect anume.
Decidophobia este frica de a lua decizii și este specifică persoanelor care au lipsă de control sau un self esteem scăzut.
Realitatea este diferită de la o persoană la alta și este bazată pe credințele noastre.
Sunt între 3 și 5 secunde între momentul în care am dezvoltat un gând negativ și până la reacțiile fizice (gură uscată, gol în stomac, dureri de cap, senzație de leșin etc)
În 80% din timp furia este apanajul fricii.
Orice decizie este mai bună decât lipsa unei decizii.
Somnul în exces este un semnal al depresiei. Somnul în minus este o cauză a depresiei.
Marian Hurducaș, marketing & strategy consultant
Oamenii nu vor să fie marketați, vor să fie seduși.
Brandurile trebuie să fie empatice, nu transparente, hip sau cool.
Brandurile ar trebui să facă content pentru că le pasă de clienți.
Content marketing trebuie să transmită, să ajute, să fie simpatic, să seducă.
Un brand poate seduce mai ușor prin empatie, conversație și meaningful interactions.
A face social media înseamnă a face conversație.
Contentul nu trebuie să fie de calitate, ci relevant (poate să fie măsurat și nu este subiectiv).
Un content care are rezultate nu este musai de calitate, ci este eficient.
Ariel Constantinof, content creator
A făcut primul viral în 2007, fiind primul blogger exmatriculat din școală pentru ce scria.
A început să colaboreze cu brandurile din 2011.
Între 2011 și 2016 s-a ocupat de business-ul social Tribul (curierat pe bicicletă)
Sunt un leneș pentru că nu mă pun pe treabă până nu lovesc trei iepuri dintr-o lovitură (înveți, dai mai departe, monetizezi și repeți)
Nu poți face content cu suflet dacă nu ești asumat.
Mă ghidez mereu după citatul „Be so good they can’t ignore you”
Bagă-te în seamă, dar până ajungi acolo lasă-i pe ei să te bage în seamă.
Suntem povestea pe care (ne)-o spunem despre noi.
Mulțumim mult sponsorului Samsung România, partenerilor Kiss FM, Măscuța Veselă, Liliac, 1664 blanc și M.O.R.E. Networking și partenerilor media Doza de Comunicare, IQads, IQool, ASC, SocialWeb și Flawless.