Hai la Content Marketing PRO
Suntem bucuroși să anunțăm lansarea Content Marketing PRO, conferință full day dedicată specialiștilor în digital aflați la orice nivel de pregătire. Se întâmplă pe 31 martie, online, începând cu ora 09:30, pe site-ul ContentMarketingPro.ro. Este un efort comun al echipelor Online Mastery și SocialPedia, cu peste 15 ani de experiență în comunicarea online.
Dacă lucrezi în digital sau vrei să începi o carieră în domeniu, este esențial să rămâi conectat cu tot ce se întâmplă în mediul online. Iar în această lume dinamică, algoritmii se schimbă chiar și de la o săptămână la asta.
La Content Marketing PRO, toată informația este 100% practică, putând fi pusă în aplicare imediat pentru business sau brand. Evenimentul este structurat în două paneluri publice și sesiuni de networking cu participare gratuită și șase secțiuni (Planning, SEO, Content writing, Visual Design, Podcasting/vlogging, Vânzări) organizate în 18 de workshopuri, cu bilet de acces.
20 de speakeri au confirmat prezența în cadrul evenimentului: Mugur Pătrașcu – Fondator @Screen Native, Corina-Maria Scheianu – Head of Social Media @Digital Star, Marian Ionescu – Vlogger @Mariciu.ro, Andreea Roșca – Creator The Vast&The Curious, Călin Biriș – Fondator @Online Mastery, Sorin Drăghici – Co-Fondator @DWF, Lidia Berteșteanu – Head of content @DWF, Darius Mureșan – Business Development Manager @WhitePress, Claudiu Jojatu – Co-Fondator & Strategy Consultant @Milk & Cookies Studio, Ștefan Asafti – Fondator @Librăria de design, Anca Pop – Customer Success Specialist @SocialBee, Cosmin Dărăban – CEO & Co-Fondator @Gomag, Cătălin Modorcea – Freelancer & Ambasador @Upwork, Mihaela Lemnaru – Social Media & Creative Specialist, Oana Mădălina Vasiu – Marketing Consultant & Non-Executive Partner @Grai Ventures, Robert Tatoi – CEO @FollowArt Production, Andreea Chiuaru – Content Strategist & Digital Storyteller, Sergiu Biriș – CEO @Eventmix, Sabina Cornovac, Fondator SocialPedia, Iulia Stănescu, Co-Organizator SocialPedia.
Costul unei zile full care include și înregistrările este 249 de lei, până în 11 martie. În plus, participanții pot alege să se înscrie gratuit doar la paneluri și sesiunile de networking. Înscrieri și bilete, aici.
Cine poate participa la conferință:
- Toți specialiștii în digital care vor să-și consolideze cunoștințele în domeniu și să descopere tips & tricks de la speakeri.
- Agențiile și brandurile care vor să afle care sunt ultimele tendințe în domeniul content marketingului și cum le pot aplica.
- Social media juniors, aflați la început de drum, care își doresc să evolueze și să își îmbunătățească pregătirea.
- Creatori de conținut, bloggeri, vloggeri, instagrammeri care își doresc să învețe să folosească și mai bine tool-urile de content marketing, pentru a-și îmbunătăți prezența în mediul online.
- Studenți care vor să urmeze o carieră în digital și care își doresc să descopere cele mai noi informații, trenduri, trucuri și insight-uri din domeniu.
De ce să vii la conferință?
- Primești informații 100% practice de la specialiști cu experiență în digital și content marketing. Pot fi puse în aplicare imediat.
- Ai ocazia să interacționezi cu specialiștii, să adresezi întrebări și să afli tips & tricks.
- Primești sfaturi practice în fiecare dintre cele 6 secțiuni dedicate: Planning, SEO, Content Marketing, Design, Podcasting/vlogging, Vânzări.
- Ai ocazia să îți faci noi conexiuni cu oameni care lucrează în domeniu.
- Devii parte din comunitățile active de social media și content marketing din România.
- Poți participa la sesiunile gratuite sau poți achiziționa acele module care te interesează.
- Ai acces la înregistrări chiar și după conferință, dacă alegi pachetul care îți permite acest lucru.
- Echipele care organizează evenimentul au experiență de peste 14 ani în social media, digital marketing, content marketing și event planning și îți garantează calitatea informațiilor primite.
Despre paneluri
Content Marketing – trecut, prezent și viitor. Prima sesiune a conferinței Content Marketing PRO propune o discuție deschisă despre ce înseamnă Content Marketing-ul în prezent și care sunt previziunile pentru viitor.
Boost your content – tactici care funcționează. Cum faci conținut de calitate, care să ajungă la audiența potrivită și care să fie îndeajuns de bun încât să o fidelizeze? Și cum reușești să menții trendul ascendent, fără să repeți informația și fără să devii plictisitor, într-un domeniu în care pare că totul s-a implementat deja?
Despre workshop-uri
Planning:
– Rolul conținutului în planul de marketing.
– Instrumente de content planning + sesiune DEMO
– Planul de Content Marketing pentru magazinele online.
SEO:
– SEO pentru articole (analizăm unul dintre conturilor participanților la workshop).
– SEO pentru website-uri.
– Planificarea și măsurarea rezultatelor SEO.
Content Writing:
– Cum găsești idei de conținut.
– Articole care îți aduc clienți.
– Care este rolul articolelor în planul de marketing.
Visual Design:
– Kitul de design pentru Social Media.
– Vizual Branding 101.
– Design online pentru non-designers.
Podcast/vlogging:
– Planificarea unui podcast de la zero.
– Cele mai bune instrumente pentru podcasting.
– Sfaturi și recomandări pentru interviuri de succes.
Vânzări:
– Cum atragi clienți internaționali.
– Cum faci un brief de la A la Z.
– Cum faci o ofertă de nerefuzat.
Este foarte important pentru specialiștii din digital să analizeze studii de caz reale și să vadă cum se întâmplă procesele în timp real. De aceea, venim în sprijinul lor cu workshopuri 100% practice, în care vor discuta aplicat alături de speakerii noștri. Am încercat să acoperim cât mai multe zone de interes pentru participanți, iar rezultatul sunt cele șapte verticale din care oricine poate învăța.
Parteneri: WhitePress, Eventmix,
Parteneri media: Kiss FM, IQAds, SocialBee, Doza de Comunicare, SocialWeb, Flawless, IAB Romania, Zelist Monitor, Spot Media, Mihaela Lemnaru, Viața de freelancer, The Vast&The Curious, Librăria de design, Super Blog, Lumea SEO PPC, Olivian.ro