21 MAI 2024, Ora 18:30, Restaurant Monarh
Te așteptăm pe 21 mai, de la ora 18:30, la Restaurant Monarh din București (Calea Plevnei 44-46), pentru o ediție SocialPedia despre Let’s SHORT Video. La SocialPedia 59 descoperim cât de important este să folosim conținut video scurt pentru business-ul nostru și descoperim trucuri eficiente pentru crearea lui.
Întâlnești offline oameni din domeniu, la fel de pasionați ca tine de digital, social media și marketing. Sună bine, nu-i așa?
1Speakerii sunt specialiști în domeniile în care activează și sunt gata să îți ofere toate informațiile de care ai nevoie.
3Descoperi studii de caz reale și informații despre cum abordează brandurile și specialiștii strategia de social media.
2Ne revedem offline în comunitatea SocialPedia pentru informații de calitate și activări ale partenerilor.
4Social Media Strategist, cofondator Seed Agency
Mădălina Luca este cofondator Seed Agency și cofondator al Asociației Strigăt pentru educație.
Are o experiență de 4 ani în marketing, alegând să meargă pe acest drum după ce s-a implicat în Strigăt pentru educație (la acea vreme un proiect la nivel de online).
Îi place să ofere educație și zâmbete în social media. E de părere că aceste două ingrediente, plus o comunitate strânsă aduc rezultatele pe care ni le dorim în online.
Marketing Strategist, cofondator Seed Agency
Claudiu Margină este cofondator Seed Agency și cofondator al Asociației Strigăt pentru educație.
Are o experiență de 6 ani în marketing, începându-și călătoria profesională inițial ca freelancer, iar apoi trecând la antreprenoriat.
Îi place să descopere constant lucruri noi, fie ca vorbim despre informații sau locuri din diverse colțuri ale lumii.
Creator de conținut
Dragoș este omul pe care unii dintre voi îl știți din online. De 5 ani predă lucruri care nu se găsesc în manuale la o facultate privată de antreprenoriat din București iar de aproape 2 ani s-a hotărât să devină activ în social media. Dacă nu îl găsești împărtășind lecții și povești din viața lui pe Instagram, TikTok sau în clasă, probabil e ocupat cu copiii lui prin parc!
Conținutul video scurt continuă să domine rețelele sociale, de la Facebook și Instagram, până la TikTok, YouTube, Snapchat sau Pinterest. În aceste condiții, este important ca brandurile, influencerii și creatorii de conținut să îl includă în strategiile lor de comunicare online.
În 2024, conform statisticilor, 73% dintre consumatori preferă clipuri scurte atunci când caută produse sau servicii. Iar 60% din clipurile scurte sunt urmărite între 41% și 81% din lungime.
Ne revedem la Restaurant Monarh și ne pregătim de eveniment.
20:45 - Socializare
Vrei să fii alături de noi la #SocialPedia 59 de pe 21 mai 2024, la o super ediție la Restaurant Monarh?
Înscrie-te mai jos și vei primi confirmarea pe mail imediat după înscriere și încă o dată, ca reminder, pe parcursul zilei de 20 mai. Te rugăm să verifici după înscriere inclusiv folderul SPAM.