SocialPedia 53 – Idei principale

Pe 10 octombrie 2023 am organizat ediția 53 a SocialPedia, offline, la Restaurant Monarh. Cei 3 super speakeri au oferit o mulțime de informații și sfaturi utile pentru cei 110 participanți.

Așa cum am promis, am revenit cu ideile principale de la evenimentul SocialPedia 53 – Antreprenoriat in 2023, sponsored by BCR. Nu înainte de a vă anunța că pe 21 noiembrie ne vom revedea la SocialPedia 54 despre Instagram Marketing în 2023. Noi abia așteptăm!

 

Roxana Hălmăgeanu – Head of Micro Segments Strategy BCR

  • Nu ne naștem antreprenori, dar putem să ne dezvoltăm și să ne petrecem mult timp ca să avem calitățile necesare pentru asta
  • Trebuie să facem față unei lumi digitale și, în plus, avem nevoie de partenerii potriviți pentru asta
  • Digitalul a adus cu el noi și noi provocări și conștientizarea faptului că totul se schimbă cu o viteză uluitoare
  • 50% din afaceri vor avea automizări în următorii 5 ani și 9 din 10 locuri de muncă vor necesita competențe digitale
  • 80% din populația Europei va avea competențe digitale de bază

Misiunea noastră în susținerea antreprenorilor

  • soluții digitale pentru scalarea România SA și SRL
  • atragerea de fonduri europene
  • investim în educație și pregătirea viitorilor antreprenori
  • George – o platformă ready-to-use care oferă tool-uri și produse gândite pentru antreprenori
  • educație și tehnologie
  • am lansat Creditul George Smart Business, 100% online și George Overdraft Digital (iei un credit în doar 15 minute)
  • cursuri online pentru antreprenori (deja peste 3500 de participanți)

Andrei Dunuță – Antrenor Vânzări & Public Speaking, Fondator „Arta de a NU vinde”

  • Scopul oricărui antreprenor sau creator de conținut – să poată să deschidă camera și să cucerească într-un singur minut
  • Să fii speaker relevant sau un om de vânzări de succes nu are gen – este o chestie de atitudine și de stil
  • Singura carte de vizită care contează este felul în care vorbești despre tine și afacerea ta
  • E ușor să deschizi un cont, e greu să pui bani în el
  • „Arta de a NU vinde” – o nouă filozofie pornită de la ideea că oamenilor nu le place să li se vândă, dar iubesc să cumpere
  • Elevator Pitch – cartea ta de vizită verbală care îi răspunde prospectului tău la întrebarea “Tu cu ce te ocupi?”, într-un mod creativ, neconvenţional și memorabil.
  • Pitch-ul trebuie să fie precum fusta unei femei. Suficient de lung cât să acopere subiectul şi suficient de scurt cât să atragă atenţia!
  • Ca să te prezinți bine 1 minut te pregătești între 3 și 5 ore
  • Scena este doar un context – important e să ai algoritm
  • Primele 5-7 secunde îți determină istoria următoarelor 50 și ceva de secunde
  • Cel mai greu lucru într-o prezentare este să te gândești la ce se gândește celălalt când tu vorbești
  • Scopul unei deschideri e să atragă atenția și să stârnească interesul pentru subiect
  • Felul în care deschizi o prezentare este felul în care o să o închizi
  • Noul normal e să fii neconvențional

Tipuri de deschideri într-un pitch

  • Întrebare, Citat, Catch Phrase, O propoziție neașteptată, O linie de dialog
  • O statistică, O poveste, O imagine, Un video, O glumă, Începi spontan

Oana Zidaru, Antreprenor OZ Style Magic Rope

  • Cel mai lung job al meu a fost de 7 ani la o revistă numită Diva Hair (deci întotdeauna a fost vorba despre păr)
  • Cele mai multe complimente primite în viața mea au fost despre păr
  • E ok să fii diferit, să fii foarte timid și introvertit, însă e foarte important să și ieși din zona de confort
  • Totul a început în pandemie și, dintr-o nevoie personală, am început să testez tot felul de tehnici de ondulare a părului
  • Am ales să am încredere 100% în mine și să nu îmi mai pese deloc ce spun alții
  • Cu o investiție de 500 euro am lansat acest produs care s-a viralizat instant (aveam și comunitate frumoasă de 13 ani)
  • Mi-am recuperat banii încă din prima lună de la lansare
  • O dată cu succesul, au apărut și copiile de la branduri mici și mari (unele investind foarte mult în marketing)
  • E important să știți să vă spuneți povestea (m-au ajutat mult cei 13 ani de jurnalism)
  • Cea mai bună decizie a fost să merg la Imperiul Leilor (unde 4 din 5 lei m-au ofertat și am ales să merg mai departe cu Cristina Bîtlan)
  • Am început să producem într-o fabrică de la Ploiești și am mai lansat 3 produse de îngrijire a părului (produse recurente)
  • M-a surprins plăcut numărul mare de influenceri care m-au sprijit la început
  • Am avut rezultate palpabile în vânzări cu un influencer care făcea accesorii pentru păr și cu un micro-influencer de parenting

Mulțumim sponsorului BCR / George și partenerilor acestui eveniment: MTH Digital, Restaurant Monarh, Bogdan Zop, BOA Production și DJ Liviu.