În 2023, 65% dintre companiile mici și mijlocii la nivel global rulează campanii PPC. Cu toate acestea, 72% dintre ele nu și-au ajustat reclamele de peste o lună. În schimb, 96% dintre branduri folosesc Google Ads.
În ceea ce privește industria de e-Commerce, se prevede că va genera peste 6,3 trilioane de dolari la nivel global. Iar piața se va extinde cu până la 10,4% până la finalul anului.
În aceste condiții, cum pot brandurile de e-Commerce să ruleze campanii eficiente care să ajungă la publicul lor țintă?
Vom aborda toate aceste subiecte alături de speakerii noștri:
- Ce (mai) înseamnă PPC Marketing în 2023?
- Cum facem PPC Marketing? Ce tehnici folosim?
- Cum facem o strategie de e-Commerce?
- Vrem să lansăm un magazin online. Ce pași trebuie să urmăm?
- Cum comunicăm în social media, astfel încât să sprijinim campaniile de sales?
- Ce provocări au designerii români în a-și vinde produsele online
- Ce strategii de sales funcționează cel mai bine?
- Ce bugete alocă un designer român pentru campaniile de e-Commerce și cum le integrează în bugetul general de marketing?