16 NOIEMBRIE 2021, Ora 18:30, ONLINE

00
Days
00
Hours
00
Minutes
00
Seconds

De ce să vii la SocialPedia 32

Te așteptăm pe 16 noiembrie 2021, la ora 18:30, online, live pe Zoom pentru o ediție despre Future of Instagram, în care discutăm despre cum pot integra brandurile Instagram în strategia lor de conținut, ce înseamnă să fii creator de conținut în platformă și cum să creezi și să implementezi campanii de Ads pe Instagram.

Networking

Întâlnești online oameni din domeniu, la fel de pasionați ca tine de digital, social media și marketing. Sună bine, nu-i așa?

1

Super speakeri

Toți cei speakerii sunt specialiști în domeniile în care activează și sunt gata să îți ofere toate informațiile de care ai nevoie.

3

Studii de caz

Descoperi studii de caz reale și informații despre cum abordează brandurile și specialiștii strategia de social media.

2

Reîntâlnire în comunitate

Ne vedem online în comunitatea SocialPedia pentru informații de calitate și activări ale partenerilor.

4

Vino să descoperi Super speakerii de la SocialPedia 32

Robert Dumitru

Creative Director & Partner @ MTH Digital

Gabriela Atanasov

Content Creator

Alexandra Ciucanu

Trainer & Specialist în comunicare

Anca Dușe

360° Photographer & Marketing Specialist

Despre ce discutăm la SocialPedia 32

Instagram a ajuns la peste 1 miliard de utilizatori la nivel global în 2021, iar 71% dintre ei au sub 35 de ani. Un utilizator își petrece aproximativ 53 de minute pe zi în aplicație, iar 500 de milioane de conturi folosesc Instagram Stories în fiecare zi. În plus, Instagram poate genera de patru ori mai multe interacțiuni comparativ cu Facebook, conform Oberlo. 

În România existau peste 5 milioane de utilizatori în luna martie 2021, dintre care 34,7% în segmentul de vârstă 18-24 ani.

De aceea, este extrem de important să vorbim despre cum ne poate ajuta Instagram în această perioadă, fie că suntem clienți, branduri, agenții sau creatori de conținut. 

Vom aborda toate aceste subiecte alături de speakerii noștri: 

  • Cum pot integra brandurile Instagram în strategia lor de conținut.
  • Ce înseamnă să fii creator de conținut pe Instagram.
  • Care sunt previziunile pentru Instagram în următorii ani.
  • Cum faci conținut de calitate pe Instagram & Reels.
  • Cum îți creezi o comunitate.
  • Cum să creezi și să implementezi campanii de Ads pe Instagram. 

Hai în gașca noastră! Invită-ți toți prietenii la eveniment!

Hai și tu!

Grăbește-te Ocupă-ți locul chiar astăzi