16 NOIEMBRIE 2021, Ora 18:30, ONLINE
Te așteptăm pe 16 noiembrie 2021, la ora 18:30, online, live pe Zoom pentru o ediție despre Future of Instagram, în care discutăm despre cum pot integra brandurile Instagram în strategia lor de conținut, ce înseamnă să fii creator de conținut în platformă și cum să creezi și să implementezi campanii de Ads pe Instagram.
Întâlnești online oameni din domeniu, la fel de pasionați ca tine de digital, social media și marketing. Sună bine, nu-i așa?
1Toți cei speakerii sunt specialiști în domeniile în care activează și sunt gata să îți ofere toate informațiile de care ai nevoie.
3Descoperi studii de caz reale și informații despre cum abordează brandurile și specialiștii strategia de social media.
2Ne vedem online în comunitatea SocialPedia pentru informații de calitate și activări ale partenerilor.
4Creative Director & Partner @ MTH Digital
Robert Dumitru are o experiență de 5 ani în digital marketing și conduce o echipă de specialiști entuziaști ce îmbină creativitatea cu atingerea obiectivelor de marketing. Robert se ocupă de strategia și implementarea campaniilor de performance marketing (Google Ads, YouTube Ads, Facebook Ads), content marketing și strategii de social media pentru clienții MTH Digital.
Content Creator
Pe Gabriela Atanasov ați cunoscut-o inițial sub pseudonimul moștenit de la blog "Sweet Paprika". Acesta a devenit și a rămas acum un brand vestimentar. Este artist înainte să fie orice altceva, a învățat, i-au plăcut artele frumoase, acum conține si creează acel conținut cultivat în 30 de ani. A absolvit Comunicare și Relații publice și are un master în Brand Management și Comunicare corporatistă. Spune că nu va muri până nu va termina și o facultate de Regie-Film. Momentan, combină arta vizuală cu muzica.
Trainer & Specialist în comunicare
Alexandra este trainer și specialist în comunicare, cu o mare pasiune pentru tot ceea ce înseamnă lumea Instagram. Scrie pe blog din 2010 și tot de atunci a început să susțină și cursuri în corporații, iar acum, fiecare postare pe care o face pe Insta e ca un mini-articol de blog.
Are un job full time în domeniul IT și de doi ani lucrează și pe cont propriu ca și content writer și consultant în comunicare online.
În ultimul an a creat peste 90 de reels, care însumează mai bine de 280.000 de vizualizări. Toată experiențã cu această "vedetă" a momentului a adunat-o în primul curs de Reels Basics destinat antreprenorilor care vor să crească pe Instagram folosind acest format de postări.
360° Photographer & Marketing Specialist
Anca Dușe are misiunea de a aduse un strop de culoare și frumos în viețile oamenilor. A absolvit Istoria și Teoria Artelor, lucrează în turism de 14 ani și din martie 2020 realizează “lumi în miniatură”, un concept fotografic născut din dorința de a compensa valul de negativ declanșat în pandemie.
Instagram a ajuns la peste 1 miliard de utilizatori la nivel global în 2021, iar 71% dintre ei au sub 35 de ani. Un utilizator își petrece aproximativ 53 de minute pe zi în aplicație, iar 500 de milioane de conturi folosesc Instagram Stories în fiecare zi. În plus, Instagram poate genera de patru ori mai multe interacțiuni comparativ cu Facebook, conform Oberlo.
În România existau peste 5 milioane de utilizatori în luna martie 2021, dintre care 34,7% în segmentul de vârstă 18-24 ani.
De aceea, este extrem de important să vorbim despre cum ne poate ajuta Instagram în această perioadă, fie că suntem clienți, branduri, agenții sau creatori de conținut.
Vom aborda toate aceste subiecte alături de speakerii noștri: