18 MAI 2021, Ora 18:30, ONLINE
Te așteptăm pe 18 mai 2021, la ora 18:30, live pe ZOOM pentru o ediție despre Influencer Marketing, în care discutăm despre ce înseamnă să faci campanii cu influenceri în 2021, atât din perspectiva brandurilor, agențiilor și specialiștilor, cât și din perspectiva creatorilor de conținut.
Întâlnești online oameni din domeniu, la fel de pasionați ca tine de digital, social media și marketing. Sună bine, nu-i așa?
1Toți cei patru speakeri sunt specialiști în domeniile în care activează și sunt gata să îți ofere toate informațiile de care ai nevoie.
3Descoperi studii de caz reale și informații despre cum s-au adaptat brandurile situației provocatoare pe care o traversăm.
2Descoperim insight-uri importante din industria de Influencer Marketing și nu numai.
4Digital Manager @ Golin
Alexandra este om de comunicare cu o experiență de 10 ani în domeniu, dintre care 6 ani în social media și digital PR. Din echipa Golin face parte de mai bine de 3 ani, perioadă în care simte că s-a dezvoltat cel mai mult din punct de vedere profesional și este bucuroasă să face parte dintr-o echipă alături de care învață lucruri noi zi de zi, alături de care dezvoltă proiecte cu care se mândresc cu toții. Pasiunea pentru social media a venit când nu știa prea bine ce presupune, dar a atras-o rapid în vârtejul de activități creative și noutăți spectaculoase, și încă o ține prinsă acolo.
Auditor și consultant marketing & comunicare
Roxana Hurducaș a înființat și conduce, în prezent, departamentul de marketing și comunicare al SPIA, liderul noii generații de investigatori privați din România, după ce, timp de peste 10 ani, a fost Marketing&PR Manager al FAN Courier.
Auditor și consultant de marketing și comunicare, Roxana are experiență în coordonarea departamentelor de marketing, a managementului de brand și a campaniilor de comunicare, în comunicarea de criză, gestionarea relației cu presa și key opinion leaders, organizarea evenimentelor și comunicare internă.
Content Creator
Ștefana Teodoroiu are o prezență online de peste 10 ani. A prins perioada în care totul era despre hobby și dorința de a împărtăși lucruri și îi place să creadă că și-a păstrat aceste valori, în ciuda faptului că totul a devenit și job pentru ea. Este aici să ajute și să aducă o doză de pozitivitate realistă oricui ajunge pe paginile ei
Co-founder Kooperativa 2.0
CristianChina-Birta este blogger pe cristianchinabirta.ro, antreprenor cu agenția de comunicare integrată Kooperativa 2.0, trainer și speaker.
A organizat în cei 15 ani de consultanță peste 500 de campanii cu și pentru influenceri. În același timp, a participat ca influencer la peste 200 de campanii. Și a scris prima carte despre influencer marketing din România, ”Ce ne facem, domle, cu influencerii ăștia?”.
Cum a evoluat industria de Influencer Marketing în ultima perioadă și cum s-au descurcat brandurile, agențiile, specialiștii în comunicare și influencerii?
Se așteaptă ca nișa de Influencer Marketing să crească până la o valoare de 13,8 miliarde de dolari în 2021, conform Influencer Marketing Hub. 59% dintre branduri au alocat buget doar pentru content marketing, iar 79% dintre ei îl alocă doar campaniilor de influencer marketing.
Vom aborda toate aceste subiecte alături de invitații noștri: