20 APRILIE, Ora 18:30, ONLINE
Te așteptăm pe 20 aprilie, la ora 18:30, live pe ZOOM pentru o ediție despre Video Marketing, în care discutăm despre conținutul video de calitate, atât din perspectiva specialistului, cât și din perspectiva creatorului de conținut și brandului.
Întâlnești online oameni din domeniu, la fel de pasionați ca tine de digital, social media și marketing. Sună bine, nu-i așa?
1Toți cei patru speakeri sunt specialiști în domeniile în care activează și sunt gata să îți ofere toate informațiile de care ai nevoie.
3Descoperi studii de caz reale și informații despre cum s-au adaptat brandurile situației provocatoare pe care o traversăm.
2Discutăm despre video marketing deschis și argumentat, cu specialiști în domeniu.
4Video content creator
Maximilian Ioan este unul dintre cei mai vechi creatori de conținut români de pe YouTube. Fiind pasionat de mic, a început la 12 ani, cu un telefon mobil. Dorința de a realiza ceva în domeniul acesta l-a determinat să-și strângă bani pentru o cameră video mai bună, iar în mai 2013 a revenit cu un conținut superior față de ce făcea în trecut. Spre finalul anului 2013 a început să facă și clipuri de Gaming, conceptul fiind ceva nou și deloc popular pe atunci la noi, iar de atunci și până în prezent a postat peste 2200 de videoclipuri cu diferite jocuri pe canalul lui de YouTube, maxsialtele, la care a reușit să strângă peste 220 de milioane de vizualizări.
Content Creator
Ioana Puiu activează în online de aproximativ 3 ani si toată nebunia a început din timpul Masterului de Producție Audio Video. A dobândit cunoștințe legate de tot ce presupune Adobe: Photoshop, Premiere Pro, After Effects, Lightroom și Indesign. După ce a prins gustul editării a realizat că pe Instagram ai nevoie de editare cât mai rapidă și mai accesibilă, motiv pentru care a început să facă research pe partea de aplicații. Ușor-ușor a reușit să ajungă în atenția oamenilor pentru contentul diferit, creativ și original, dar mai ales pentru faptul că editează în proporție de 90% pe telefon.
Partener @ Screen Native
Mugur Pătrașcu este antreprenor, specialist în marketing digital, strategie și comunicare pe toate mediile. Fondator al agenției de comunicare Screen Native și de treisprezece ani profesor asociat al Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării. Are 20 ani de experiență în domeniul comunicării, dintre care 18 ani în digital.
Technology communications manager, EMEA @ Facebook
Alexandru Voica este Technology communications manager, EMEA la Facebook. Are 10 ani de experiență în industria de IT si tehnologie. Înainte de Facebook, a terminat un master în tehnologii VR la Școala Superioară Sant'Anna în Pisa și a lucrat la firme din Marea Britanie precum Arm sau Ocado, conducând echipe de PR care acoperă sisteme software, robotică, inteligență artificială sau cloud. La Facebook, Alex lucrează în echipa de technology communications promovând cele mai noi inovații ale companiei în inteligență artificială, blockchain sau AR/VR si lucrează cu inginerii din Tel Aviv, Paris și Londra.
În acest moment, 60% dintre business-uri folosesc conținutul video ca tool de marketing, iar 94% dintre marketerii care l-au inclus deja în strategie plănuiesc să îl utilizeze pe termen lung, conform Biteable.com. YouTube are cel mai bun ROI, urmat de Facebook și Instagram.
Însă tendințele se schimbă, la fel și consumul de conținut de video. Au apărut clipurile scurte pe rețele precum TikTok, Reels și Snapchat, în timp de YouTube este folosit, preponderent, pentru urmărirea de conținut educativ. Brandurile și creatorii de conținut trebuie să se adapteze în mod constant.
Invitații SocialPedia 25 vor discuta despre toate aceste lucruri și vor încerca să răspundă la întrebări precum:
18:30 - Intrăm live pe ZOOM și socializăm, povestim ce-am mai făcut în ultima perioadă, ne facem încălzirea pentru invitați.
Socializăm, povestim ce-am mai făcut în ultima perioadă.