12 NOIEMBRIE 2024, Ora 18:30, Restaurant Monarh

SocialPedia 65
Influencer Marketing în 2024

00
Days
00
Hours
00
Minutes
00
Seconds

De ce să vii la SocialPedia 65

Te așteptăm pe 12 noiembrie, de la ora 18:30, la Restaurant Monarh din București (Calea Plevnei 44-46), pentru o ediție SocialPedia despr Influencer Marketing în 2024 by Lidl România. 

La SocialPedia 65 descoperim trucuri pentru colaborări de succes cu influenceri, învățăm cum să construim comunități puternice și aflăm cum trebuie să arate o colaborare de succes între un brand și un influencer.

Networking

Întâlnești offline oameni din domeniu, la fel de pasionați ca tine de digital, social media și marketing. Sună bine, nu-i așa?

1

Super speakeri

Cei trei speakeri sunt specialiști în domeniile în care activează și sunt gata să îți ofere toate informațiile de care ai nevoie.

3

Studii de caz

Descoperi studii de caz reale și informații despre cum abordează brandurile și specialiștii strategia de social media.

2

Reîntâlnire în comunitate

Ne revedem offline în comunitatea SocialPedia pentru informații de calitate și activări ale partenerilor.

4

Vino să descoperi Super speakerii de la SocialPedia 65

Dr. Alexandra Mircea

Founder & Owner @ Dentalist București, Medic stomatolog și Dental awareness speaker

Andrei Nebunoiu

Brand Manager Neversea & MASSIF

Emil Rengle

Head of Influencer Marketing la UNTOLD Universe

Despre ce discutăm la SocialPedia 65

La nivel global, piața de influencer marketing valorează în jur de 21 miliarde de dolari și se crede că va ajunge la valoarea de 47 miliarde de dolari până în 2027. Iar semnalul este clar: brandurile încep să prioritizeze, din ce în ce mai mult, campaniile cu influenceri.

Conform unui studiu MOCAPP, influencerii români au, de cele mai multe ori, o audiență locală, formată exclusiv din consumatori din România. În luna iunie 2024 existau aproximativ 48.000 de influenceri români activi, fiecare având cel puțin o campanie plătită pe lună. Cele mai multe campanii cu influenceri sunt pe Instagram (unde Reels au un reach organic mediu de 85%, iar caruselurile generează 36% din comentarii), dar TikTok vine puternic din urmă, mai ales datorită engagement-ului ridicat.

● Cum alegi influencerii potriviți pentru brandul tău în 2024?
● Ce trebuie să știe brandurile despre piața de Influencer Marketing din România?
● Cum arată o campanie de Influencer Marketing executată corect?
● Care sunt cele mai mari provocări pe care le au brandurile, agențiile și creatorii de conținut atunci când lucrează împreună?
● Cum arată un brief corect pentru un influencer?
● Cum îți construiești o comunitate unită ca influencer?
● Cum pot influencerii să comunice relevant și autentic pentru comunitățile lor și să atragă atenția brandurilor în același timp?
● Cum își aleg influencerii subiectele despre care postează și cum decurge procesul de creație?

PROGRAM Ce facem la SocialPedia 20

18:30 - Ne revedem la Restaurant Monarh și ne pregătim de eveniment.

Ne revedem la Restaurant Monarh și ne pregătim de eveniment.

Ne revedem la Restaurant Monarh și ne pregătim de eveniment.

19:10 - Prezentare Dr. Alexandra Mircea
19:10 -  Prezentare Dr. Alexandra Mircea

Dr. Alexandra Mircea

19:10 - Prezentare Dr. Alexandra Mircea

19:10 - Prezentare Dr. Alexandra Mircea

19:40 - Prezentare Andrei Nebunoiu & Emil Rengle
19:40 - Prezentare Andrei Nebunoiu & Emil Rengle

Andrei Nebunoiu

19:40 - Prezentare Andrei Nebunoiu & Emil Rengle

19:40 - Prezentare Andrei Nebunoiu & Emil Rengle

20:45 - Socializare

20:45 - Socializare

20:45 - Socializare

Hai în gașca noastră! Invită-ți toți prietenii la eveniment!

Hai și tu!

Grăbește-te Ocupă-ți locul chiar astăzi

Înscrie-te la #SocialPedia 64

Vrei să fii alături de noi la #SocialPedia 65 de pe 12 noiembrie 2024, la o super ediție la Restaurant Monarh?

Înscrie-te mai jos și vei primi confirmarea pe mail imediat după înscriere și încă o dată, ca reminder, pe parcursul zilei de 11 noiembrie. Te rugăm să verifici după înscriere inclusiv folderul SPAM.