12 NOIEMBRIE 2024, Ora 18:30, Restaurant Monarh
Te așteptăm pe 12 noiembrie, de la ora 18:30, la Restaurant Monarh din București (Calea Plevnei 44-46), pentru o ediție SocialPedia despr Influencer Marketing în 2024 by Lidl România.
La SocialPedia 65 descoperim trucuri pentru colaborări de succes cu influenceri, învățăm cum să construim comunități puternice și aflăm cum trebuie să arate o colaborare de succes între un brand și un influencer.
Întâlnești offline oameni din domeniu, la fel de pasionați ca tine de digital, social media și marketing. Sună bine, nu-i așa?
1Cei trei speakeri sunt specialiști în domeniile în care activează și sunt gata să îți ofere toate informațiile de care ai nevoie.
3Descoperi studii de caz reale și informații despre cum abordează brandurile și specialiștii strategia de social media.
2Ne revedem offline în comunitatea SocialPedia pentru informații de calitate și activări ale partenerilor.
4Founder & Owner @ Dentalist București, Medic stomatolog și Dental awareness speaker
Dr. Alexandra Mircea este cel mai urmărit medic dentist pe Social Media. Este medic stomatolog de peste 12 ani, specialist parodontolog și fondatoarea clinicii Dentalist. Conduce o echipă medicală în București și acordă o atenție deosebită educației despre igiena și tratamentele stomatologice. Clipurile video realizate de ea au devenit virale pentru publicul din România având astfel peste 1,3 milioane de urmăritori pe toate rețelele de socializare.
Din 2019 și până în prezent, dr. Alexandra Mircea a obținut multiple certificări în cadrul Harvard Business School, din Statele Unite, care o ajută în drumul său antreprenorial de succes.
Brand Manager Neversea & MASSIF
Nebun(oi)ul din Mannebunit, agenția în care este Owner și Creative Director.
Brand Manager Neversea, responsabil de viralul anului.
Fostul director de marketing Shoteria și Calif, responsabil de toate cele.
Nebun după naming, nebun după strategie, nebun după marketing și implementări de guerilla marketing, nebun după branding si proiecte de packaging, nebun(oiu) după părinți, nu după vreo instituție medicală, ca să nu existe dubii.
Omul la care poți să apelezi după ce toți ceilați ți-au spus "e imposibil, nu se poate face".
Head of Influencer Marketing la UNTOLD Universe
Cu o viziune clară asupra talentului și o înțelegere profundă a implicării audienței, Emil conduce echipa în conectarea brandurilor cu voci influente pe diverse platforme.
Strategiile sale inovatoare și campaniile creative au îmbunătățit semnificativ prezența UNTOLD Universe, asigurându-se că fiecare festival și eveniment rezonează cu audiențele locale și internaționale. Emil nu este doar un strategist; el are viziunea de a recunoaște puterea poveștilor spuse prin intermediul influencerilor, transformând modul în care brandurile interacționează cu comunitățile lor.
Având și experiența de a fi influencer, Emil dezvoltă relații puternice cu alți influenceri și încurajează parteneriate autentice care amplifică mesajele brandurilor și îmbunătățesc experiența generală a festivalurilor. Expertiza sa în navigarea peisajului digital în continuă evoluție îl poziționează ca un jucător cheie, făcând din fiecare colaborare o oportunitate de a crea impact și de a transforma evenimentele într-o experiență memorabilă pentru fani și artiști deopotrivă.
La nivel global, piața de influencer marketing valorează în jur de 21 miliarde de dolari și se crede că va ajunge la valoarea de 47 miliarde de dolari până în 2027. Iar semnalul este clar: brandurile încep să prioritizeze, din ce în ce mai mult, campaniile cu influenceri.
Conform unui studiu MOCAPP, influencerii români au, de cele mai multe ori, o audiență locală, formată exclusiv din consumatori din România. În luna iunie 2024 existau aproximativ 48.000 de influenceri români activi, fiecare având cel puțin o campanie plătită pe lună. Cele mai multe campanii cu influenceri sunt pe Instagram (unde Reels au un reach organic mediu de 85%, iar caruselurile generează 36% din comentarii), dar TikTok vine puternic din urmă, mai ales datorită engagement-ului ridicat.
● Cum alegi influencerii potriviți pentru brandul tău în 2024?
● Ce trebuie să știe brandurile despre piața de Influencer Marketing din România?
● Cum arată o campanie de Influencer Marketing executată corect?
● Care sunt cele mai mari provocări pe care le au brandurile, agențiile și creatorii de conținut atunci când lucrează împreună?
● Cum arată un brief corect pentru un influencer?
● Cum îți construiești o comunitate unită ca influencer?
● Cum pot influencerii să comunice relevant și autentic pentru comunitățile lor și să atragă atenția brandurilor în același timp?
● Cum își aleg influencerii subiectele despre care postează și cum decurge procesul de creație?
Ne revedem la Restaurant Monarh și ne pregătim de eveniment.
20:45 - Socializare
Vrei să fii alături de noi la #SocialPedia 65 de pe 12 noiembrie 2024, la o super ediție la Restaurant Monarh?
Înscrie-te mai jos și vei primi confirmarea pe mail imediat după înscriere și încă o dată, ca reminder, pe parcursul zilei de 11 noiembrie. Te rugăm să verifici după înscriere inclusiv folderul SPAM.