15 OCTOMBRIE 2024, Ora 18:30, Restaurant Monarh
Te așteptăm pe 15 octombrie, de la ora 18:30, la Restaurant Monarh din București (Calea Plevnei 44-46), pentru o ediție SocialPedia despr Instagram Marketing în 2024 by Lidl România.
La SocialPedia 64 descoperim trucuri pentru Instagram, învățăm cum să construim comunități puternice și aflăm cum trebuie să arate o colaborare de succes între un brand și un influencer.
Întâlnești offline oameni din domeniu, la fel de pasionați ca tine de digital, social media și marketing. Sună bine, nu-i așa?
1Cei patru speakeri sunt specialiști în domeniile în care activează și sunt gata să îți ofere toate informațiile de care ai nevoie.
3Descoperi studii de caz reale și informații despre cum abordează brandurile și specialiștii strategia de social media.
2Ne revedem offline în comunitatea SocialPedia pentru informații de calitate și activări ale partenerilor.
4Influencer Marketing Manager @ Golin România
Cristina Stroiu este în prezent Influencer Marketing Manager la Golin, cu o experiență de aproape 10 ani în industria de Marketing & PR. A implementat zeci de campanii digitale, a manageriat sute de colaborări cu influenceri și, mai mult decât atât, și-a dedicat mii de ore de learning în domeniu pentru a se dezvolta constant în carieră.
Head of Digital Content @ Golin România
Cu o experiență de peste 11 ani în comunicare digitală, Adrian este Head of Digital Content la Golin, unde aduce un mix unic de creativitate și expertiză tehnică, navigând cu abilitate prin peisajul digital mereu în schimbare. Colaborând cu clienți din diverse industrii, acesta dezvoltă strategii personalizate și inovatoare pentru a-și ajuta clienții să-și crească prezența online și să atingă obiectivele de business.
Content Creator Activist
Alina Greavu (Aluziva) este fost jurnalist, actual activist pentru mediu și drepturile omului, în general, fondatoarea Asociației ALUZIVA, fundraiser independent, mamă de trei şi creator de conținut axat pe educaţie şi activism social.
Cu studii în comunicare, a început să scrie pe blog la 19 ani și la 20 de ani a avut și primul job în presă. Se implică deseori în campanii caritabile, este o portavoce pentru cei care o urmăresc și atinge fără rețineri subiecte grele precum exploatarea la serviciu, depresia, drepturile minorităților, abuzurile sexuale, situația învățământului românesc, comunitatea LGBT etc.
Fondator @ MOCAPP
Cu experiență de peste 25 de ani în Media, Showbiz și Publicitate, Florin se află mereu la intersecția dintre creativitate și tehnologie. În 2007 a fondat eOK.ro (platformă online de streaming muzical), în 2013 agenția de talente HIT iar în 2019 startup-ul martech MOCAPP - care a servit peste 130 de clienți din 6 țări.
Ultimele date arată că există 2 miliarde de utilizatori lunari activi pe Instagram. Cel mai activ grup de vârstă este 18-24, urmat de 25-34.
În plus, 70% dintre utilizatorii de Instagram folosesc platforma pentru a distribui fotografii sau clipuri video, conform unui raport lansat de Kepios. Conform aceluiași raport, utilizatorii caută aici conținut de tip entertainment.
Cu toate acestea, brandurile de top au doar 1% rată de conversie în medie. Prin urmare, cum reușesc să fie vizibile și să ajungă mai eficient la publicul lor țintă? Și cum pot influencerii să aibă un cuvânt de spus în această ecuație?
Vom aborda toate aceste subiecte alături de speakerii noștri:
Ne revedem la Restaurant Monarh și ne pregătim de eveniment.
20:45 - Socializare
Vrei să fii alături de noi la #SocialPedia 64 de pe 15 octombrie 2024, la o super ediție la Restaurant Monarh?
Înscrie-te mai jos și vei primi confirmarea pe mail imediat după înscriere și încă o dată, ca reminder, pe parcursul zilei de 14 octombrie. Te rugăm să verifici după înscriere inclusiv folderul SPAM.