SocialPedia 43 – Idei principale

Pe 15 noiembrie 2022 am organizat ediția 43 a SocialPedia, offline, la Restaurant Monarh. Cei 3 super speakeri au oferit o mulțime de informații și sfaturi utile pentru participanți.

Așa cum am promis, am revenit cu ideile principale de la evenimentul SocialPedia 43 – The Power of Instagram powered by Lidl România și sponsored by Samsung România. Nu înainte de a vă anunța că pe 13 decembrie ne vom revedea la SocialPedia Christmas Party. Noi abia așteptăm!

Lorena Șerban – Content Creator

  • sunt content creator din 2017, dar stau pe Instagram din 2013 (se vede o diferență enormă între ce postam eu ca persoană care doar dorea să împărtășească cu prietenii ce face și cum postez acum în calitate de creator de conținut)
  • Instagram mi-a schimbat viața, în special pentru că foarte multă lume a râs de mine la început și nu m-a încurajat
  • am vrut să renunț de multe ori, înainte să fac un job din treaba asta, pentru că aveam doar like-uri și urmăritori
  • când primești 10 laude și un cuvânt urât, ia în seamă laudele
  • content creator ești atunci când adaugi mai multă seriozitate în a posta și îți construiești o comunitate cu care să rezonezi și să comunici
  • e important să realizezi cât de important este să îți pregătești postările în avans
  • te poți considera content creator și în momentul în care monetizezi
  • dacă vrei să demonstrezi că ești o persoană serioasă care se implică atunci trebuie să faci și investiții în tine și contentul tău
  • faptul că am fost contactată de Le Squad, agenție de influencer marketing, pentru a colabora mi-a demonstrat că nu mai e doar o pasiune
  • m-am bucurat foarte mult când persoane foarte cunoscute din online, pe care le admiram, mi-au dat share și m-au lăudat pentru munca mea
  • după reel-ul care s-a viralizat (peste 92.5 milioane views la nivel internațional și 8 milioane likes), cariera mea a crescut enorm
  • cum s-a viralizat? pentru că mi-am pus amprenta personală pe acel trend, mi-am dorit mai mult decât făcea toată lumea
  • research-ul este extrem de important + detaliile care par mărunte, dar pot atrage enorm (trend actual, muzică, haine, cadru, lumină etc)
  • e important să încerci trend-urile când sunt calde + să urmărești update-urile aplicației și să profiți de ele
  • nu uita că, în primul rând, tu postezi pentru oamenii care te urmăresc
  • oamenii urmăresc oameni cu care rezonează și care sunt relevanți pentru ei
  • ține cont de părerile comunității tale (sondaje, întrebări etc)
  • mă asociez doar cu produse sau branduri pe care deja le folosesc, pentru un content cât mai autentic

 

Arnold Vieriu – Managing Partner Bad Habits Agency

  • îmi place foarte mult social media marketing, ceea ce fac brandurile acolo.
  • fiecare brand este autentic și își va găsi autenticitatea într-un mod aparte.
  • am trecut în toți anii mei de social media prin toate obiectivele de marketing. Acum mulți ani, cel mai recomandat obiectiv era engagementul.
  • este foarte bine să ne uităm în spate și să vedem ce înseamnă „instagramabil”.
  • Instagram se schimbă constant. Dacă ne facem o strategie de brand în jurul a ce merge în acest moment, riscăm să ne aruncăm într-un ocean în care efectiv înoată toți peștii. Toată lumea va face toate aceste lucruri.
  • trebuie să ne întoarcem și să vedem ce este cu adevărat relevant pentru noi.
  • în 2022 se schimbă complet perspectiva. Instagram nu mai este despre poze, estetic, este despre video.
  • nu mai merge nicio fotografie.
  • Instagram trebuie să fie despre noi, să ne întoarcem cumva la ADN-ul brandului și să ne gândim sincer dacă merită sau nu să fim pe Instagram.
  • trebuie să fii în primul rând autentic pe Instagram.
  • încontinuu ne dorim lucruri virale, dar nu avem nimic de comunicat. Nu poți deveni viral mereu.
  • ca brand, transmite un mesaj care să ți se potrivească, să fie palpabil și cuantificabil.
  • în social media trebuie să te uiți la competiția legată de atenția pe care ne dorim să o luăm de la target. Nu trebuie să ne uităm neapărat la competitori de business, ci la conturi care se luptă pentru atenția pentru care ne luptãm noi.
  • învățați din greșeli. Doar așa veți reuși să perseverați și să creșteți.
  • înțelegeți metricii. Uitați-vă la tot, de la views, până la statistici. Vă recomand să citiți Digital Reportul pentru România.

 

 

Eli Neicuț – Content Creator EliVorbește

  • eu am făcut Automatică și Calculatoare. Acum cinci ani nici nu știam ce era social media.
  • primul gând pe care l-am avut atunci când am început pe acest drum: cine sunt eu ca să ies în față și să vorbesc despre voluntariat?
  • cu toate acestea, pe mine mă ajută să mă gândesc unde eram acum cinci ani. Mă filmam singură într-o garsonieră.
  • noroc că atunci am cunoscut pe cineva care mi-a spus ce înseamnă cuvântul „nișă”. M-am gândit care este lucrul care m-a pasionat încă de la început.
  • nu vă neglijați ce scrieți în bio pe Instagram. Eu îl modific atunci când am ceva nou de spus. Trebuie să răspundă la întrebarea: „De ce trebuie să văd ce postează această persoană aici?”
  • toată lumea caută autenticitate. Sper să nu se perimeze cuvântul acesta.
  • faceți un story sau un pinned post în care să spuneți povestea voastră, din care cineva să își dea seama cine sunteți.
  • foarte mult timp am fost invidioasă pe persoanele care aveau 10K followers pe Instagram.
  • gândirea care m-a ținut pe linia de plutire: poate nu am găsit eu încă formularea și platforma ca să ajung la publicul potrivit.
  • constanța și dorința de networking m-au ajutat să construiesc foarte multe lucruri.
  • mi-am reinterpretat pâlnia de marketing: Awareness (Ah, ia uite ce chestie a apărut) >>> Interest (Ce problemă îmi rezolvã mie asta?) >>> Desire (Te-am pus pe lista scurtă) >>> Action (M-ai convins!).
  • după un an de zile fac un curs de fapte bune – Masterclass of Good.

Formula mea de făcut bani:

1.Networking de calitate – să am 2-3 oameni care știu cum merge pe nișa/domeniul/clientul respectiv să știu „cam cât se cere”

2.Înainte să mă ia gura pe dinainte să zic DAAA – mi-am creat niște fraze template:
‘ce buget aveți pentru acest proiect’ – ‘luna aceasta mi-am investit deja timpul alocat pentru proiecte pro bono’ – ‘mă încadrez în acest buget, dar…”

(Nr_ore x 50 euro) + BONUS* – BENEFITS**

BONUS* = că îmi ia doar atâtea ore, cursuri plătite, ani moca etc.

BENEFITS** = colaborare pe termen lung, prieteni, ONG-uri etc.

  • încerc să îmi repet mereu că nu este totul doar despre cifre.
  • cantitatea aduce calitate în ceea ce privește conținutul.
  • nu poți să faci bine dacă nu ești bine.

Mulțumim partenerilor acestui eveniment: sponsorilor Lidl România, Samsung România și partenerilor Restaurant Monarh, Bogdan Zop, BOA Production și DJ Liviu.

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *