SocialPedia 43 – Idei principale

Pe 15 noiembrie 2022 am organizat ediția 43 a SocialPedia, offline, la Restaurant Monarh. Cei 3 super speakeri au oferit o mulțime de informații și sfaturi utile pentru participanți.

Așa cum am promis, am revenit cu ideile principale de la evenimentul SocialPedia 43 – The Power of Instagram powered by Lidl România și sponsored by Samsung România. Nu înainte de a vă anunța că pe 13 decembrie ne vom revedea la SocialPedia Christmas Party. Noi abia așteptăm!

Lorena Șerban – Content Creator

  • sunt content creator din 2017, dar stau pe Instagram din 2013 (se vede o diferență enormă între ce postam eu ca persoană care doar dorea să împărtășească cu prietenii ce face și cum postez acum în calitate de creator de conținut)
  • Instagram mi-a schimbat viața, în special pentru că foarte multă lume a râs de mine la început și nu m-a încurajat
  • am vrut să renunț de multe ori, înainte să fac un job din treaba asta, pentru că aveam doar like-uri și urmăritori
  • când primești 10 laude și un cuvânt urât, ia în seamă laudele
  • content creator ești atunci când adaugi mai multă seriozitate în a posta și îți construiești o comunitate cu care să rezonezi și să comunici
  • e important să realizezi cât de important este să îți pregătești postările în avans
  • te poți considera content creator și în momentul în care monetizezi
  • dacă vrei să demonstrezi că ești o persoană serioasă care se implică atunci trebuie să faci și investiții în tine și contentul tău
  • faptul că am fost contactată de Le Squad, agenție de influencer marketing, pentru a colabora mi-a demonstrat că nu mai e doar o pasiune
  • m-am bucurat foarte mult când persoane foarte cunoscute din online, pe care le admiram, mi-au dat share și m-au lăudat pentru munca mea
  • după reel-ul care s-a viralizat (peste 92.5 milioane views la nivel internațional și 8 milioane likes), cariera mea a crescut enorm
  • cum s-a viralizat? pentru că mi-am pus amprenta personală pe acel trend, mi-am dorit mai mult decât făcea toată lumea
  • research-ul este extrem de important + detaliile care par mărunte, dar pot atrage enorm (trend actual, muzică, haine, cadru, lumină etc)
  • e important să încerci trend-urile când sunt calde + să urmărești update-urile aplicației și să profiți de ele
  • nu uita că, în primul rând, tu postezi pentru oamenii care te urmăresc
  • oamenii urmăresc oameni cu care rezonează și care sunt relevanți pentru ei
  • ține cont de părerile comunității tale (sondaje, întrebări etc)
  • mă asociez doar cu produse sau branduri pe care deja le folosesc, pentru un content cât mai autentic

 

Arnold Vieriu – Managing Partner Bad Habits Agency

  • îmi place foarte mult social media marketing, ceea ce fac brandurile acolo.
  • fiecare brand este autentic și își va găsi autenticitatea într-un mod aparte.
  • am trecut în toți anii mei de social media prin toate obiectivele de marketing. Acum mulți ani, cel mai recomandat obiectiv era engagementul.
  • este foarte bine să ne uităm în spate și să vedem ce înseamnă „instagramabil”.
  • Instagram se schimbă constant. Dacă ne facem o strategie de brand în jurul a ce merge în acest moment, riscăm să ne aruncăm într-un ocean în care efectiv înoată toți peștii. Toată lumea va face toate aceste lucruri.
  • trebuie să ne întoarcem și să vedem ce este cu adevărat relevant pentru noi.
  • în 2022 se schimbă complet perspectiva. Instagram nu mai este despre poze, estetic, este despre video.
  • nu mai merge nicio fotografie.
  • Instagram trebuie să fie despre noi, să ne întoarcem cumva la ADN-ul brandului și să ne gândim sincer dacă merită sau nu să fim pe Instagram.
  • trebuie să fii în primul rând autentic pe Instagram.
  • încontinuu ne dorim lucruri virale, dar nu avem nimic de comunicat. Nu poți deveni viral mereu.
  • ca brand, transmite un mesaj care să ți se potrivească, să fie palpabil și cuantificabil.
  • în social media trebuie să te uiți la competiția legată de atenția pe care ne dorim să o luăm de la target. Nu trebuie să ne uităm neapărat la competitori de business, ci la conturi care se luptă pentru atenția pentru care ne luptãm noi.
  • învățați din greșeli. Doar așa veți reuși să perseverați și să creșteți.
  • înțelegeți metricii. Uitați-vă la tot, de la views, până la statistici. Vă recomand să citiți Digital Reportul pentru România.

 

 

Eli Neicuț – Content Creator EliVorbește

  • eu am făcut Automatică și Calculatoare. Acum cinci ani nici nu știam ce era social media.
  • primul gând pe care l-am avut atunci când am început pe acest drum: cine sunt eu ca să ies în față și să vorbesc despre voluntariat?
  • cu toate acestea, pe mine mă ajută să mă gândesc unde eram acum cinci ani. Mă filmam singură într-o garsonieră.
  • noroc că atunci am cunoscut pe cineva care mi-a spus ce înseamnă cuvântul „nișă”. M-am gândit care este lucrul care m-a pasionat încă de la început.
  • nu vă neglijați ce scrieți în bio pe Instagram. Eu îl modific atunci când am ceva nou de spus. Trebuie să răspundă la întrebarea: „De ce trebuie să văd ce postează această persoană aici?”
  • toată lumea caută autenticitate. Sper să nu se perimeze cuvântul acesta.
  • faceți un story sau un pinned post în care să spuneți povestea voastră, din care cineva să își dea seama cine sunteți.
  • foarte mult timp am fost invidioasă pe persoanele care aveau 10K followers pe Instagram.
  • gândirea care m-a ținut pe linia de plutire: poate nu am găsit eu încă formularea și platforma ca să ajung la publicul potrivit.
  • constanța și dorința de networking m-au ajutat să construiesc foarte multe lucruri.
  • mi-am reinterpretat pâlnia de marketing: Awareness (Ah, ia uite ce chestie a apărut) >>> Interest (Ce problemă îmi rezolvã mie asta?) >>> Desire (Te-am pus pe lista scurtă) >>> Action (M-ai convins!).
  • după un an de zile fac un curs de fapte bune – Masterclass of Good.

Formula mea de făcut bani:

1.Networking de calitate – să am 2-3 oameni care știu cum merge pe nișa/domeniul/clientul respectiv să știu „cam cât se cere”

2.Înainte să mă ia gura pe dinainte să zic DAAA – mi-am creat niște fraze template:
‘ce buget aveți pentru acest proiect’ – ‘luna aceasta mi-am investit deja timpul alocat pentru proiecte pro bono’ – ‘mă încadrez în acest buget, dar…”

(Nr_ore x 50 euro) + BONUS* – BENEFITS**

BONUS* = că îmi ia doar atâtea ore, cursuri plătite, ani moca etc.

BENEFITS** = colaborare pe termen lung, prieteni, ONG-uri etc.

  • încerc să îmi repet mereu că nu este totul doar despre cifre.
  • cantitatea aduce calitate în ceea ce privește conținutul.
  • nu poți să faci bine dacă nu ești bine.

Mulțumim partenerilor acestui eveniment: sponsorilor Lidl România, Samsung România și partenerilor Restaurant Monarh, Bogdan Zop, BOA Production și DJ Liviu.

Lasa un comentariu