15 FEBRUARIE 2022, Ora 18:30, ONLINE
Te așteptăm pe 15 februarie, la ora 18:30, online, pe Zoom, pentru o ediție despre planificare și organizare, pentru a reuși să fim mai eficienți la job și în viață. După ce am luat o binemeritată pauză în luna ianuarie și am supraviețuit celebrelor Blue Monday și Ditch New Year’s Resolutions Day, revenim în forță.
Întâlnești online oameni din domeniu, la fel de pasionați ca tine de digital, social media și marketing. Sună bine, nu-i așa?
1Cei doi speakeri sunt specialiști în domeniile în care activează și sunt gata să îți ofere toate informațiile de care ai nevoie. Mai ales în această perioadă.
3Descoperi studii de caz reale și informații despre cum abordează brandurile și specialiștii strategia de social media.
2Ne vedem online în comunitatea SocialPedia pentru informații de calitate și activări ale partenerilor.
4Content Strategist & Digital Storyteller
Andreea Chiuaru este Content Strategist și Consultant în Social Media, dar preferă denumirea de Digital Storyteller – om care te ajută să-ți spui mai bine povestea în mediul digital. Călătoria ei în online a început în urma cu mai bine de 10 ani, cu un blog personal, înainte să știe că scrisul este o meserie și că se pot câștiga bani din asta. Din 2020 a pornit-o pe calea antreprenoriatului. Din acest an a decis să se implice și mai mult în a ajuta antreprenorii să-și spună povestea pe social media, printr-o certificare în Coaching Transformațional.
Professional Organizer
Mădălina Preda este Chronic Disorganization Specialist®, Time Management & Productivity Specialist și CVOP™️ - Certified Virtual Organizing Professional. În plus, este deschizător de drumuri în domeniul organizării și planificării profesioniste în România, cu peste 10 cursuri și workshopuri create și livrate în ultimii 3 ani către companii și oameni obișnuiți.
Conform unei cercetări realizate de Dr. Joseph Ferrari, 20% dintre persoane se identifică drept procrastinatori. Care sunt cauzele? Proasta organizare a timpului, lipsa motivației, incapacitatea de concentrare, anxietatea, frica, așteptările nerealiste.
La această ediție SocialPedia discutăm tocmai despre aceste lucruri: cum ne organizăm partea de content și viața profesională și cum facem ce trebuie să facem chiar și atunci când nu avem chef.
Vom aborda toate aceste subiecte alături de speakerii noștri:
Ne revedem la Restaurant Monarh și ne pregătim de eveniment.
20:45 - Socializare
Vrei să fii alături de noi la #SocialPedia 34 de pe 15 februarie 2022, la o super ediție online?
Înscrie-te mai jos și vei primi toate detaliile și confirmare pe mail imediat după înscriere și încă o dată, ca reminder, pe parcursul zilei de 15 februarie. Te rugăm să verifici după înscriere inclusiv folderul SPAM.