SocialPedia 27 – ideile principale

Pe 22 iunie 2021 am organizat a noua ediție online a SocialPedia. Alături de 65 de participanți și 4 super speakeri, am petrecut 4 ore minunate, care ne-au depășit așteptările. Dovada faptului că am strâns o comunitate unită lângă noi și că până la urmă conținutul e mult mai important decât mediul de transmitere.
Înainte de toate, vă invităm să participați la cele 3 concursuri pe care le-am organizat pe Instagram alături de partenerii noștri dragi.
Acestea fiind spuse, așa cum am promis, am revenit cu ideile principale de la evenimentul SocialPedia 27. Nu înainte de a vă îndemna să notați în calendar data de 13 iulie 2021 când ne vom revedea la SocialPedia 28. Noi abia așteptăm!
Călin Biriș – Trainer & Marketer
- am fost membru în AIESEC Cluj Napoca și acolo am învățat foarte multe lucruri practice
- vă recomand asociațiile de studenți ca să puneți bazele unei viitoare meserii în marketing
- Trilulilu și Zonga – două proiecte 100% digitale care m-au ajutat enorm în dezvoltarea mea
- este rolul fiecăruia să aducă o schimbare pozitivă în viața celor din jur, de aceea fac și acum voluntariat
- am dezvoltat primul workshop de marketing de la A la Z, dezvoltat apoi în OnlineMastery.ro
- din 2014 sunt în agenția Loopaa unde am colaborat cu zeci de business-uri pe care le-am ajutat să devină competitive
- voluntariatul vă ajută foarte mult pentru a vă dezvolta personal și profesional
- plusuri să ai o agenție – poate aduce profit și fără implicarea ta, poate să genereze profituri mai mari decât one-man-show, ai o echipă cu care poți să obții succesul dorit, poți gestiona proiecte mai mari, este un mediu foarte bun de învățare,
- provocări să ai o agenție – costuri și riscuri mai mari, recrutarea și managementul echipei, nevoia de proiecte și scalabilitate, educarea clienților, cashflow și profitabilitate, poți ajunge să faci mai mult din ce nu îți place
- toată lumea se pricepe la marketing, așa cum toți știu fotbal
Oana Zidaru – Antreprenor & Jurnalist
- poți realiza lucruri mărețe în 2 luni sau 2 ani – diferența de timp este strâns legată de încrederea pe care o ai în tine
- momentul potrivit este ACUM! Nu mai aștepta să se „alinieze planetele”
- lansarea unui business în pandemie este o provocare și pentru că totul trebuie făcut online
- de pe TikTok mi-a venit ideea de afacere (OzStyleMagicRope)
- puterea este în interiorul tău – caută mijloacele prin care poți scoate la suprafață întregul tău potențial
- recomand cărțile Magia și Secretul de Rhonda Byrne
- fă-ți ordine în gânduri și transformă „sunt ghinionistă” în „sunt o norocoasă”
- dacă îți dorești ceva, Universul spune: „dorința ta e poruncă pt mine” sau „eu am ceva mai bun pentru tine”
- trebuie să poți să îți imaginezi visul în cele mai mici detalii
- crede în visul tău! Fii fanul tău nr 1!
- când ești antreprenor, sursele de motivație le găsești în interiorul tău, nu căuta în exterior
Ștefan Asafti – Fondator Librăria de Design
- am descoperit webdesign-ul în perioada liceului de mate-info
- în 2007 m-am angajat la o firmă de webdesign, făceam site-uri de pizzeri și am zis că e foarte confortabil să fii angajat
- am descoperit la un moment dat 99 design, o platforma de crowdsourcing unde puteai să faci ceva bani și, în același timp, să îți faci un super portofoliu
- stresul întunecă gândirea rațională, de aceea vă recomand să o luați mai ușor
- când a trebuit să decid prima dată, am ales ambele drumuri – am fost și angajat și freelancer, dar lucram 12-13 ore pe zi
- întrebarea care a pornit tot – ce-ar fi să am studioul meu de design?
- sfat – calculează-ți riscurile de 5 ori înainte să te arunci cu capul înainte
- când te asociezi cu cineva ai nevoie de transparență maximă, nu doar de încredere
- cunoaște-ți cifrele foarte bine (cheltuieli, venituri etc)
- am trecut și prin viața de agenție, dar nu a funcționat pentru mine și mi-am dat demisia fix în mijlocul pandemiei (simțeam că lumea profită prea mult de mine și mă simțeam tratat unfair)
- când am decis final de tot că vreau să fiu freelancer, mi-am luat 9 luni sabatice în care să lucrez la business, am pregătit buget care să mă ajute să supraviețuiesc atunci, am refuzat proiecte și clienți și am lansat Librăria de Design
- freelancingul este un lifestyle care trebuie asumat și hrănit continuu
- timpul pe care îl investești în tine și în business-ul tău nu se reînoiește, el se tot scurge până nu mai rămâne deloc
Mădălina Preda – Expert în organizare și planificare
- ai un gând, o speranță, un vis? organizarea și planificarea te pot ajuta enorm!
- funcția executivă reprezintă energia care ne ajută să ajungem de la punctul A la punctul B și să facem ceea ce ne propunem
- abilitățile executive sunt acele abilități responsabile de activitatea noastră mentală orientată către atingerea de obiective
- antreprenorii și freelancerii spun, la început, că vor să fie propriul lor șef, dar de cele mai multe ori ajung propriul lor angajat
- este normal ca oamenii să își dorească să crească și să se dezvolte
- tu nu ești un freelancer și atâta – ești om cu pasiuni, părinte, frate, iubit, partener etc
- ai nevoie de obiective clare, un plan, un program, etică de muncă, sistem de monitorizare și sistem de evaluare / ajustare
- obiectivele trebuie să fie pe termen lung, apoi mediu și abia apoi scurt
- planificarea te ajută să nu mai ajungi niciodată la situații de burnout
- cel mai mult te ajută să îți setezi un obiectiv și apoi să faci planificarea invers, de la el la situația actuală
- află care anume din acțiunile tale generează cele mai bune rezultate?
- o idee nu vine decât dacă aloci timp
Mulțumim mult partenerilor Kiss FM, Doza de Comunicare, IQads, IQool, ASC, SocialWeb și Flawless.