16 FEBRUARIE 2020, Ora 18:00, ONLINE
Te așteptăm pe 16 februarie, la ora 18:00, live pe ZOOM pentru o ediție despre TikTok. Abordăm TikTok atât din perspectiva brandului, cât și din perspectiva creatorilor de conținut. Apoi vorbim despre social media dintr-o perspectivă legală și aflăm ce avem voie și ce nu avem voie să facem în online.
Întâlnești online oameni din domeniu, la fel de pasionați ca tine de digital, social media și marketing. Sună bine, nu-i așa?
1Toți cei patru speakeri sunt specialiști în domeniile în care activează și sunt gata să îți ofere toate informațiile de care ai nevoie.
3Descoperi studii de caz reale și informații despre cum s-au adaptat brandurile situației provocatoare pe care o traversăm.
2Vorbim despre social media dintr-o perspectivă legală și aflăm ce avem voie și ce nu avem voie să facem în online.
4Global Community Manager TikTok
Laura Savu este Global Community Manager la TikTok, coordonând șapte țări din Europa Centrală și de Est. Are o carieră în ascensiune ca social media strategist și comunicator, elaborând și implementând proiecte din diferite roluri, în mai multe industrii, atât din partea agenției, cât și din partea clientului. Philip Morris International, Coca Cola Company, Lowe&Partners Bucharest-sunt doar câteva dintre colaborarile sale. Cu 9 ani de experiență în planificarea și implementarea strategiilor de social media și Influencer Marketing, Laura locuiește în prezent în Berlin.
Digital Gentleman
Ovidiu Mureșanu este digital gentleman și creator de conținut de 7 ani, de când și-a lansat propriul blog de lifestyle masculin. Este prezent pe toate platformele social media: Facebook, Instagram, Youtube, Snapchat, iar de un an a fost cucerit de TikTok, unde este foarte activ. A făcut și pasul spre antreprenoriat, atunci când a creat brandul de îmbrăcăminte The Stories of O. Iar la finalul anului trecut a lansat colecția de haine O.K. TikTok, realizată, desigur, împreună cu TikTok, și însoțită de un challenge cu un succes uriaș pe această platformă.
Avocat
Ana-Maria Udriște este avocat, fondator Avocatoo, primul site de profil juridic din România care traduce limbajul juridic pe înțelesul tuturor. Pasionată de tehnologie, s-a concentrat pe zona de tech, GDPR și data privacy, fiind adepta oferirii unor răspunsuri care să rezolve cu adevărat problemele.
Video marketing expert
Fondator FollowArt Production. Content creator cu experiență în marketing și cu background în arte (dans). Scopul lui este de a ajuta brand-urile să utilizeze la maximum potențialul oferit de platforme emergente, cum este acum TikTok-ul, prin content fresh, engaging și contextual pentru audiența țintă.
Lansată la nivel mondial în 2018, după ce ByteDance a cumpărat Musical.ly, TikTok a reușit să crească de la an la an. A fost cea mai descărcată aplicație a anului trecut și a depășit Instagram ca număr de utilizatori în România. În luna decembrie, TikTok avea 5.364.860 de utilizatori români, 22.36% în categoria 18-24 ani și 26.27% în categoria 25-35 ani. Publicul 13-15 ani înseamna 18%, în timp ce publicul de 15-17 ani reprezenta 3.77%. 13.37% dintre utilizatorii de pe TikTok au peste 35 de ani.
Vom aborda toate aceste subiecte alături de invitații noștri: