Resurse #SocialPedia (127)

Ți-am pregătit un nou articol cu resurse din social media, în care am adunat link-uri utile pentru tine. La fel ca în fiecare marți, te invităm să citești știri despre rețelele sociale pe care le folosești, plus câteva trucuri din digital.

Dacă faci marketing online, lucrezi în social media, ești la început de drum și îți dorești o carieră în online sau pur și simplu vrei să fii la curent cu toate noutățile care apar în domeniu, acest articol îți este dedicat.

Te poți implica și tu atunci când găsești link-uri utile. Lasă-ne un comentariu la acest articol sau postează link-ul direct în grupul #SocialPedia.

FACEBOOK

  • Facebook a anunțat că va plăti peste 1 miliard de dolari creatorilor de conținut în 2022. Poți să găsești detalii aici.
  • Ai descoperit un bug în aplicația Facebook? Poți să primești mulți bani. Cât? Află aici.
  • Cu ocazia Zilei Mondiale a Emoji-urilor (17 iulie), Facebook a anunţat care sunt cele mai populare emoji-uri folosite pe platformă în România și a lansat o nouă funcţie pentru Messenger. Descoperă aici care sunt.

TIKTOK

  • Parteneriatul dintre TikTok și Vimeo este dedicat companiilor mici și mijlocii. Află toate detaliile aici.
  • S-a terminat cu conținutul violent pe TikTok? Așa se pare. Se vor da jos automat toate clipurile care încalcă regulile platforme. Află aici despre ce este vorba mai exact.

INSTAGRAM

  • Surprinzător? Instagram nu mai este doar o aplicație foto. Așa spune CEO-ul aplicației. Cum va impacta asta creatorii de conținut? Aflăm împreună de aici.
  • Nou: De acum poți salva stories într-un draft și să le postezi când vrei (maxim 7 zile). Descoperi detalii aici.

DIGITAL MARKETING

  • Amazon a lansat Influencer Program cu patru componente – The Drop, Livestream, Affiliates și Storefront. Aici poți afla dacă va fura influenceri de pe Youtube sau Instagram sau nu.
  • Clubhouse a lansat mesajele directe în aplicație, Backchannel. În 24 de ore s-au trimis deja peste 10 milioane de mesaje. Află totul aici.
  • Aici găsești 15 motive pentru care o campanie de Influencer Marketing poate să dea greș

Ne auzim săptămâna viitoare, cu și mai multe resurse și informații folositoare.

Lasa un comentariu